مدیرکل دفترجذب و سرمایه گذاری استانداری گفت در استان چهارمحال وبختیاری 500 تشکل مردم نهاد در 8 حوزه مشغول فعالیت می باشند

شراره زرارعان در همایش  سرمایه‌گذاری و توسعه با رویکرد نقش و جایگاه مردم نهاد در اشتغال و کارآفرینی، افزود این تشکلها در زمینه های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، خیریه، بهداشت و سلامت، امور جوانان و علمی و پژوهشی   فعالیت می کنند . سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری افزود: سرمایه اجتماعی همانند سرمایه اقصادی در سایه فعالیت گروه‌های مردمی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به نام‌‎گذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تصریح کرد: برای تحقق شعار سال به فعالیت و حمایت تشکل‌های مردم نهاد نیاز است زیرا یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی مشارکت مردمی است.

زارعان اظهار کرد: اگرچه تشکل‌های مردم نهاد مستقیماً بخشی از ساختار دولت ، محسوب نمی‌شوند ولی نقش بسزایی را در جامعه ایفا می‌کنند.

به گفته وی : رای ایجاد جامعه توانمند و پویا همواره نیاز به مشارکت مردم در ابعاد مختلف وجود دارد.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری چهارمحال وبختیاری خاطرنشان کرد: امید است با حمایت اقشار مختلف مردم بتوان استان را در زمینه‌های گوناگون آبادتر کرد و مسیر را برای تولید و اشتغال بیشتر هموارتر ساخت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =