آرش برهانی مهمان برنامه 90 بود و حرف‌های جالبی به زبان آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرش برهانی مهاجم سابق تیم استقلال که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده،مهمان برنامه نود بود و به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد. 

آرش برهانی در بخشی از صحبت هایش در خصوص خوشحالی اش پس از گلزنی به پرسپولیس و آن حرکتش معروفش گفت: نمی خواهم به پرسپولیسی ها توهین کنم ولی مثلا منظورم این بود که شما را ریز می بینم!»

او در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد زمان حضورش در پاس تحت هدایت دنیزلی گفت:«تمام مربیانم را دوست دارم و به من خدمت کردند اما دنیزلی می‌دانست من بازیکن روحی هستم، جواد نکونام چه خصوصیاتی دارد و ...  طوری برخورد داشت که هیچکس از دست او ناراحت نمی‌شد. دنیزلی ماهی یکی، دو بار بازیکنان را به خانه خود دعوت می‌کرد تا با هم قهوه بخوریم و صحبت کنیم.  در کل دنیزلی خیلی برای بازیکن وقت می‌گذاشت.»
آرش که همشهری عادل است، از اینکه او گاهی وقت ها فردوسی پور به او گیر می دهد، شاکی به نظر می رسید و با خنده گفت: «روزی که پژمان جمشیدی گفت بی خیال من شو و اصلا بی خیال اینکه رفیق داداشم هستی. نه از ما تعریف کن و نه تو کارمان بگذارد، کلی حال کردم و گفتم دمش گرم. حرف دل من را زد. »
برهانی در بخش دیگری از حرف هایش گفت که ممکن است بازیکنان بوده باشند که برای مربی خاصی بازی کنند. 

آرش خاطره جالبی از نیمکت نشینی دایی تعریف کرد و گفت: «یادم هست با لائوس بازی داشتیم. 7 ساعت تا هنگ کنگ پرواز کردیم. در فرودگاه گفتم علی آقا نیامده و من بازی می کنم. کلی داشتم حال می کردم. با هواپیمای ملخی به لائوس رفتیم. تو هواپیما هم کلی خوشحال بودم که بازی می کنم. در راه هتل هم از مناظر لذت می بردم و رسیدیم هتل. یهو دیدم علی آقا در لابی هتل دیده. اصلا او را دیدم حالم بد شد و به اتاقم رفتم.»

برهانی با خنده ادامه داد: «یک بار در اسپانیا دو تیم شدیم و بازی درون تیمی کردیم. علی آقا همیشه دوست داشت ببرد. دو گل جلو افتادیم و یک ساعت گذشت. دیدیم نه علی آقا می خواهد بازی کند تا ببرد. به بچه ها گفتم تورو خدا بیائید ببازیم تا تمرین تمام شود و برویم.» 

 

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =