رئیس ستاد حسن روحانی در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سال ۹۲ می‌ترسیدند نام روحانی را ببرند افزود: در شرایط سخت آن سال، این جوانان بودند که با شجاعت و رشادت تمام، پرم عقلانیت و اعتدال را برافراشته و به تنهایی به دوش کشیدند.

به گزارش خبرآنلاین، سیدمهدی پورحسینی در آئین گشایش ستاد جوانان و دانشجویان حسن روحانی در آذربایجان شرقی افزود: ایام سال 92 روزهای تاریک بود چراکه هیچکس جرات نداشت پرچم دکتر روحانی را به دوش بکشد!

وی ادامه داد: در آن دوران به سراغ هرکسی که می رفتیم می گفت که به حسن روحانی رای خواهم داد ولی ما را به ستاد خود دعوت نکنید چراکه برایمان دردسر درست می کنند!

پورحسینی با بیان اینکه فضای سخت و سنگینی در آن دوران بر جامعه حاکم بود گفت: در این ایام، این قشر دانشجویان و جوانان بودند که با شهامت تمام، شجاعانه پرچم عقلانیت و اعتدال را به دوش کشیده و در نهایت بر قله ی پیروزی برافراشتند.

رئیس ستاد حسن روحانی در آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد که با حمایت همه جانبه ی تمام اقشار جامعه، در این دوره نیز با انتخاب دکتر روحانی و خلق حماسه ای دیگر، مسیر توسعه و آرامش را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه رای به روحانی رای به نماینده ی تفکری است که خواهان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: ما در مقابل کسانی هستیم که مسیر آزادی فکر را می بندند و نمی خواهند این ملت آزاد و سربلند باشند و با افتخار و راحتی زندگی کنند.

پورحسینی با اشاره به تمام تبلیغات منفی و کارشکنی های دلواپسان علیه برجام افزود: جالب اینکه رئیس جمهور تندروی آمریکا هم بر علیه برجام موضع گرفته و آن را بدترین توافق در تاریخ روابط خارجی امریکا دانسته است!

رئیس ستاد حسن روحانی در آذربایجان شرقی تصریح کرد: امسال با وجود روی کار بودن دولت تدبیر و امید، بازهم رقابت بین دو قطب اصلی انتخابات نابرابر خواهد بود چراکه تمام منابع حریف علیه دولت به کار گرفته شده است.

گفتنی است در این آئین، با حضور جمعی از نمایندگان لیست امید و جوانان و دانشجویان اصلاح طلب، ستاد جوانان حسن روحانی در آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =