خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    3 1
    خبرآنلاین من چندین بار مشکلات دانشگاه پیام نور نوشتم. ولی هیچ رسانه ای اهمیت نمیده که در این دانشگاه چه میگذره و مدیران احمدی نژآدی چه دارن بر سر این دانشگاه میارن.
  • حسین A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    3 0
    باتوجه به حساسیت ایجادشغل برای جوانان ، طرحهای زیر برای افزایش هزاران شغل به مسئولین پیشنهاد می شود: 1 دوشغله های شاغل در نهادهای دولتی طرف هم معلم است وهم پزشک ومطب دارد.مهندس عمران که هم دفتر مهندسی وحکم نظام مهندسی دارد هم دبیر است . کارمند دولت که هم تاکسی دارد هم شاغل نهاد دولتی است... که اگر از کار دولتی کنار گذاشته شوند صدها شغل ایجاد می شود. 2 بنگاههای املاک ومعاملات اکثرا درشهرها مال بازنشستگان یا شاغلان دولتی است که میتوان با تغییر رویه ودادن پروانه کسب به تحصیلات حقوق و.... شغل ایجاد نمود.
  • یوسف IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    2 0
    سلام.لطفا از رئیس سازمان امور مالیاتی یا هر شخصی که مسئول استخدام کارشناسان سازمان امور مالیاتی هستند بپرسید که نتایج آزمون استخدامی95/08/21 چه زمانی اعلام خواهد شد؟وعده ی نیمه دوم فروردین را داده بودند که متاسفانه خبری نشد.تاسف بار تر اینکه زحمت صدور یک اطلاعیه را نمیدهند که مشخص کنند دقیقا چه زمانی لیست دعوت شده ها به مصاحبه را اعلام میکننده.خیلی از افراد بلاتکلیف هستند.حداقل میشود با یه اطاع رسانی ساده تکلیف خیلی ها شود.ماشاالله به قسمت با گزینش سازمان هم تماس میگیریم هر دقیقه یه چیزی مگن.
  • علی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    0 0
    چرا مدارک دانشگاهی برای کارکنان دولت بخصوص کارکنان آموزش وپرورش برای دو مقطع اعمال نمی شود من بامدرک فوق دیپلم استخدام شدم و الان مدرک ارشدم را اعمال نمی کنند لطفا پی گیری فرمایید ممنون
  • بی نام US ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    4 0
    لطفا در مورد معاینه های گروهی بیماران توسط متخصصین زنان و زایمان چه در مطب ، چه در بیمارستانهای تخصیصی و خصوصی و چه هنگام انجام تستهای پاراکلینیکی مطلب تهیه و پیگیری کنید که وضعیت در این حوزه بسیار وخیمه. متاسفنه خیلی از این پزشکان معاینات اختصاصی بیماران حوزه زنان رو گروهی و در کنار هم، تحقیر آمیز و بدون حریم خصوصی انجام میدهند به طوری که علاوه بر معاینه گفتگو بین مریض و پزشک هم در حضور دیگر بیماران صورت میگیره که با توجه به اهمیت بالاتر حریم خصوصی بیمار در حوزه زنان این مورد به معنای واقعی نقض حریم خصوصی بیمار است که سالهاست این مورد رواج دارد و مورد پیگیری هیچ ارگان و نهاد نظارتی چه در حوزه پزشکی و چه قضایی قرار نگرفته و نمیگیرد.
  • علی IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    0 0
    احتراماً به استحضار می رساند با توجه به مصوبه ی اخیر دانشگاه آزاد اسلامی، دروس افتاده مردودی دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال 94 به بعد حذف شد؛ نظر باینکه بسیاری از دانشجویان ورودی های سال 93 و ماقبل آن مشمول این قانون نشده اند و مردودی در این دروس باعث کاهش معدل شده و مجبور به گرفتن دروس جبرانی جهت ترمیم معدل برای کسب مجوز اجازه دفاع از پایان نامه میباشند، لذا خواهشمند است پیگیری فرمایید این قانون برای ورودی های قبل از آن نیز اعمال گردد.