۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
عندلیبی و سالار عقیلی در راه وحدت

گروه مولانا بعد از سال‌ها در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت گروه مولانا به سرپرستی و آهنگسازی محمدجلیل عندلیبی و خوانندگی سالار عقیلی ساعت 21:30 روزهای هشت و 9 اردیبهشت اجرا می‌شود.

در این کنسرت، محمدجلیل عندلیبی (سرپرست،آهنگساز و نوازنده سنتور)، سالار عقیلی (خواننده)، امیرحسین رضا (تار) و جابر اطاعتی (کمانچه)، سانوا عندلیبی (عود)، سالار عندلیبی (تنبک)، فرهاد عندلیبی (دف) و آراس رجبی (نی) حضور دارند.

این برنامه شامل اجرای بخش‌هایی از آلبوم «میهن» که اسفند سال گذشته به آهنگسازی محمدجلیل عندلیبی و با صدای سالار عقیلی منتشر شده بود و همچنین ساز و آواز و قطعاتی دیگر است.

بخش اول این اجرا، بداهه نوازی تار و تبنک در شور و ابوعطا (امیرحسین رضا و سالار عندلیبی) است و بخش دوم شامل پیش درآمد شوشتری (در سفر)، بداهه نوازی درآمد شوشتری و ورود به اصفهان، تصنیف صبوحی زدگان (شعر مستوره کردستانی)، ساز و آواز بیات راجع و ورود به دشتی، تصنیف «میهن ای میهن» (شعر ابوالقاسم لاهوتی)، ساز و آواز دشتی و فرود به شور، تصنیف وطنم خوشتر (شعر محمدجلیل عندلیبی، برداشتی از مستوره کردستانی)، ساز و آواز شور و ورود به اصفهان و تصنیف «در این عشق بمیرید» (شعر مولانا) است.

سالار عقیلی چهار شب در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد که دو شب آغازین آن هشتم و نهم اردیبهشت به همکاری با گروه مولانا اختصاص داده شده است.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =