باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: بخش زیادی از افرادی که از رکود حاکم بر بازار سخن می گویند تولیداتشان بی کیفیت و گران قیمت بوده که برای تولید آن هزینه بالایی را صرف کرده اند.

محمد طحان پور در خصوص اینکه موج تعطیلی به سراغ تولیدکنندگان با کیفیت لوازم خانگی نیامده است، اظهار داشت: اکثر تولیدکنندگان با کیفیت در این اواخر با افزایش میزان تولید مواجه بوده و با حداکثر ظرفیت تولید در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه افراد باید برای بقا در بازار دست به تولید با کیفیت با هزینه اندک بزنند، بیان کرد: بخش زیادی از افرادی که از رکود حاکم بر بازار سخن می گویند تولیداتشان بی کیفیت و گران قیمت بوده که برای تولید آن هزینه ی بالایی را صرف کرده اند.

طحان پور افزود: بازارهای جهانی و همچنین کشور هر روز در حال تغییر و پیشرفت بوده و افراد باید با ایده و برنامه های جدید برای تجارت و تولید در بازار به فعالیت بپردازند، زیرا شرایط فروش دیگر مانند سال های گذشته نبوده و مشتری به سراغ کالا نمی آید این روزها کسبه باید با روش های مدرن و با استفاده از تکنولوژی به سراغ مردم بروند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با توجه اعتباری شدن فروش لوازم خانگی در این اواخر ادامه داد: میزان تولید لوازم خانگی در کشور در سال 95 نسبت به یکسال قبل آن با افزایش همراه بوده و اکثر سایت های اینترنتی وظیفه ی فروش لوازم خانگی را بر عهده گرفته اند.

طحان پور با بیان اینکه هنوز برای رقابت با تولیدات کشورهای اروپایی فاصله داریم، افزود: احیای زیرساخت ها نظیر وارد کردن دانش فنی و تکنولوژی از شرکت های خارجی سبب بهبود کیفیت تولیدات شده و کشور را مستعد حضور در بازارهای بین المللی و رقابت با کشور های صاحب نام در تولید لوازم خانگی خواهد کرد.

وی همچنین اشاره کرد: البته استفاده از دانش فنی شرکت های صاحب نام در عرصه ی تولید لوازم خانگی در دستور کار برخی از تولیدکنندگان کشور قرار گرفته و اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    4 0
    جناب رییس مشکل رو که همه میدونن. ریشه یابی بفرما که چرا با این پول ضعیف و گمرک بالا، مونتاژ داخل هم گرونتر از واردات درمیاد.
  • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    2 0
    خب وقتی سود وام ها بالای 25 درصد هست چطوری توقع دارید تولید کننده بتونه رقابت کنه. همون طور که سود سپرده ها رو کاهش دادید سود وام ها رو کاهش میدادین