۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۰

«خبرجنوب» نوشت: عاملان قتل دو مرد افغانی در ساختمانی نیمه کاره پس از هفت ساعت عملیات پلیسی شبانه در سه نقطه کشور دستگیر شدند.

در اواخر سال گذشه مردی برای سرکشی از ساختمان نیمه کارهاش در رکن آباد شیراز به محل رفت اما هر چقدر زنگ ساختمان را زد کسی در را باز نکرد. .وی که مطمئن بود سه افغانی که کارگر ساختمانش هستند در این ساعات باید آنجا باشند به موضوع مشکوک و پس از دقایقی به هر طریقی که بود وارد آنجا شد.
قتل عام دو افغانی
وی پس از وارد شدن به ساختمان با صحنه دلخراشی مواجه شد و پی برد دو نفر از این کارگران به قتل رسیده و یکی از آنها نیز به شدت مجروح شده و جانش در خطر است از این رو بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش داد.
اظهارات صاحب ساختمان
با اعلام این شکایت بلافاصله اکیپی از ماموران برای بررسی صحت و سقم ماجرا به آدرس مورد نظر مراجعه کردند.
با حضور ماموران پلیس، این مرد که با ۱۱۰ تماس گرفته بود در جریان تحقیقات به ماموران گفت: صبح زود برای سرکشی از ساختمانم به اینجا آمدم و هرچقدر زنگ ساختمان را زدم کسی در را باز نکرد.
من مطمئن بودم که کارگران ساختمان که سه افغانی هستند در این ساعات باید آنجا باشند. اما زنگ زدن های من بی فایده بود از این رو به هر طریقی که بود وارد ساختمان شدم.
كشف اجساد
این مرد در ادامه اظهاراتش به ماموران گفت: زمانی که وارد اتاقک نگهبانی شدم ناگهان با صحنه دلخراشی روبه رو شدم در این میان بود که متوجه شدم دو نفر از این افراد در خواب به قتل رسیده و یکی از آنها نیز با ضربات متعدد به سرش مجروح شده و قاتل یا قاتلان به گمان اینکه هر سه به قتل رسیده اند، از محل متواری شده اند.
با ثبت اظهارات این مرد و حضور ماموران پلیس، گروه تجسس وارد محل حادثه شدند، بوي تعفن و شواهد نشان میداد آنها به طور مشکوکی توسط فرد یا افرادی به قتل رسیدهاند و قاتل برای از بین بردن رد پاهای خود دست به کارهایی زده است.
آغاز تحقیقات پلیسی
ماموران بلافاصله با تلفن بازپرس کشیک قتل تماس گرفتند تا از کشف جسد دو مرد افغانی خبر دهند و در ادامه فرد مجروح را نیز به بیمارستان فرستادند. وقتی ماموران کلانتری بازپرس را از ماجرا باخبر کردند او دستور داد تا ضمن شروع تحقیقات محلی اکیپی از کارآگاهان جنایی در محل حاضر شوند.
در همین حال ماموران در
پرس و جوهای محلی خود دریافتند که در این ساختمان سه کارگر افغانی زندگی میکرده اند. با ورود کارشناسان جنایی و تیم بررسی به صحنه مشخص شد آلت قتاله بیل بوده است.
همچنین در بررسیهای اولیه اکیپ صحنه جرم مشخص شد، آثار متعدد بیل بر روی اجساد وجود دارد و آنها زمانی که خواب بوده اند غافلگیر شده اند. با این وضع بازپرس دادسرای امور جنایی شیراز به تیم پزشکی قانونی دستور داد برای بررسی و کالبدگشایی از اجساد، آنها را به پزشکی قانونی منتقل کنند.
تحقیقات اولیه پیرامون این جنایت فاش کرد که اين سه نفر در اين ساختمان نیمه کاره زندگی می کردند که مدتی قبل مورد حمله فرد یا افراد ناشناسی قرار گرفته و به طرز فجیعی به قتل رسیده اند. بررسی هاي قضایی و پلیسی در خصوص این جنایت نشان می داد که هر سه نفر در خواب غافلگیر شده اند.
راز مرموز این جنایت
بررسی های پلیسی حکایت از این داشت که اختلاف این سه مرد به افغانستان بر می گردد از این رو ماموران احتمال می دهند که این جنایت به دنبال انتقام جویی بوده است.
با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای در دادسرای جنایی شیراز تشکیل و به دستور درخشان بازپرس دادسرای جنایی تحقیقات ویژه ای برای دستگیری عاملان این جنایت هولناک آغاز شد. در تحقیقات پلیسی گسترده ماموران سرنخهایی به دست آورده و توانستند ردپایی از عاملان این جنایت به دست آورند از این رو با هماهنگی بازپرس نیمه شب پنجشنبه در سه نقطه کشور برای دستگیری عاملان این جنایت وارد عمل شدند. عملیات پلیسی از ساعت 21 چهارشنبه آغاز و تا بامداد پنجشنبه ادامه داشت.
در نهایت با انجام یک عملیات یک نفر از متهمان دریاسوج، دیگری در باشت و سه نفر نیز در شیراز دستگیر شدند.در بازجوییهای صورت گرفته فاش شد که این افراد با انگیزه سرقت دست به جنایت زده اند. در حال حاضر تحقیقات به منظور افشای زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.

۴۷۴۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    0 0
    خبر جان یه بار دیگه متن خبر رو بخون بعد نمره بده بخودت ببین چند میشی؟