سازمان اتوبوسرانی کرج به عنوان تنها واحد نمونه کارگری انتخاب شد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از انتخاب این سازمان به عنوان واحد نمونه کارگری درجشنواره امتنان از کارگران که صبح امروز در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، مهرداد کیانی با اشاره به اینکه جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان البرز امروز نهم اردیبهشت ماه با هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و با حضور برخی از مسئولین استانی، شورای اسلامی کار استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از کارگران شریف برگزار شد، گفت: در این جشنواره مدعوین به گرامیداشت این روز و تجلیل از مقام کارگر پرداختند که در نهایت واحدهای نمونه و کارگران مجموعه های مختلف بعنوان نفرات نمونه انتخاب شدند.
این مسئول تصریح کرد: نقطه عطف این جشنواره، انتخاب سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه به همراه مدیرعامل این سازمان بعنوان سازمان نمونه کارگری بود و لازم به ذکر است که سازمان اتوبوسرانی کرج به عنوان تنها سازمان نمونه شهرداری کرج در این جشنواره به عنوان واحد نمونه انتخاب شد.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه اضافه کرد: کسب این عنوان به معنی رضایت شهروندان است و تحقق به نحو احسن این مهم وظیفه خطیری است که در سازمان اتوبوسرانی در اولویت کاری قرار گرفته است.
این مسئول شغل رانندگان اتوبوس را متفاوت خواند و با بیان اینکه این افراد از اقشار زحمت کش جامعه شهری هستند؛ اضافه کرد: با توجه به اینکه رانندگان اتوبوس طی ساعات فعالیت کاری خود بیشترین ارتباط با شهروندان را دارند، مطمئنا انتخاب این سازمان به عنوان سازمان نمونه نقطه عطفی در عملکرد آن خواهد بود.
این مسئول، نقش پرسنل سازمان اتوبوسرانی در رفاه شهروندی را یاد آور شد و خاطر نشان کرد: رفتار مناسب و یکسان یک راننده اتوبوس با تمام اقشاری که از وسیله حمل و نقل عمومی استفاده می کنند تاثیر بسزایی در آرامش شهروندان دارد. از طرفی در نظر گرفتن مزایای ویژه برای ایجاد روحیه پرسنل و بازخورد آن در آرامش روانی شهروندان وظیفه ای است که سازمان اتوبوسرانی آن را به عهده گرفته است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با فراهم آوردن زیر ساخت های مناسب در ناوگان حمل و نقل عمومی همچنین مهیا کردن مزایای بیشتر برای پرسنل سازمان، شاهد نهادینه شدن فرهنگ استفاده صد درصدی مردم از اتوبوس باشیم و در پایان آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی کارگران و تلاشگران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =