دادستان عمومی و انقلاب شهربابک از رسیدگی با قید فوریت به حادثه پارک ولیعصر(عج) این شهرستان خبر داد و گفت: علت اصلی مرگ کیانوش کودک دو ساله شهربابکی، نبود حصار مناسب برای جدا کردن حریم وسیله بازی الاکلنگ از سایر وسایل اسباب بازی پارک بوده است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از دادگستری استان کرمان، رمضان آقامحمدی اظهار کرد: در حال انجام تحقیقات تکمیلی هستیم و پس از اعلام نظرات تخصصی کارشناسان رسمی دادگستری، با مقصران حادثه برخورد قاطع قضایی خواهد شد.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه از محل حادثه بازدید بعمل آمد و دستورات قضایی لازم برای بررسی این پرونده صادر شده است.

دادستان شهربابک در تشریح جزئیات این حادثه گفت: کیانوش ریاحی کودک دو ساله شهربابکی به همراه والدین خود برای بازی به پارک ولیعصر (عج) این شهرستان می‌رود و پس از مدتی به ناگاه از مادر خود جدا شده و در ظرف چند ثانیه زیر الاکلنگ فنری که چند کودک دیگر نیز بر روی آن مشغول بازی بودند قرار می‌گیرد و بر اثر ضربات سنگین به ناحیه سر و کمر، کودک فوت می کند.

وی افزود: با وجود سرعت عمل والدین در رساندن فرزندشان به مرکز درمانی، طفل بر اثر ضربات وارده، در بیمارستان فوت کرد.

آقامحمدی اظهار کرد: والدین، هنگامی که برای تفریح و بازی، فرزندان خود را به پارک ها و محل های باز می برند، با دقت تمام حرکات فرزند خود را کنترل کنند و لحظه‌ی از آنها غافل نشوند چرا که در این محیط ها درصد بروز حادثه به جهت شلوغی و جنب و جوش بچه ها، بسیار بالاست.

مرکز شهرستان شهربابک در 247 کیلومتری شمال غرب کرمان است.

234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =