نصرالله پژمان‌فر نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس دهم، رئیس‌جمهور را از تریبون مجلس دروغ‌گو خواند.

به گزارش خبرآنلاين، اين نماينده مردم مشهد و كلات،‌ در تذكر شفاهي خود، رئيس جمهور را مورد خطاب قرار داد و در مورد سخنراني ديروز او در همدان كه گفته بود «اینها در جلسه‎ای تصمیم گرفته بودند در خیابان دیوار بکشند»، گفت: شما نام ببريد چه كسي گفته مي‌خواهد در خيابان‎ها ديوار بكشد، چرا دروغ مي‌گوييد؟ چرا فضاي جامعه را متشنج مي كنيد؟

اين نماينده جبهه پايداري، در ادامه تذكرش، گلايه‌اي هم از فرماندارها كرد و مدعي شد: تهديدهايي از طرف فرماندارها به مردم روستاها و شهرهاي كوچك صورت مي‎گيرد كه اگر از صندوق راي شما راي روحاني بيرون نيايد،‌ يارانه‎هايتان قطع مي‎شود! من انتظار دارم كه به اين شكل وارد موضوع نشوند، بي طرفي را انتظار نداريم اما حداقل به اين شكل وارد مباحث بيت المال نشوند.

همچنين در ادامه تذكرهاي شفاهي امروز، يك چهره ديگر عضو جبهه پايداري در مجلس هم رئيس جمهور را به قانون گريزي متهم كرد. حاجي دليگاني گفت: تذكر من براي حفظ شأن مجلس است،‌ چون با آقاي روحاني رو به رو هستيم، فردي كه قانون گريز است!

اين نماينده مجلس دهم تأكيد كرد:‌ بنابر قانون، رئيس جمهور بايد گزارش پيشرفت بودجه را ارائه دهد. من از معاونت قانون گذاري پرسيدم و متوجه شدم كه فقط گزارش يكسال را به مجلس ارائه كرده اند،‌ اين يعني حقوق مجلس را ناديده گرفتن!

او در ادامه به حاشيه‌هاي ايجاد شده براي وزير آموزش و پروش هم گريزي زد و گفت: وزير آموزش و پرورش رئيس هيئت مديره شركتي بود كه کاري خلاف قانون است. اينکه از شركت بازرگاني ديگري براي واردات كالا استفاده كردند هم فرار مالياتي و جرم است. سند 2030 يونسكو هم نكته مهم ديگري است كه بايد درباره آن جوابگو باشند.

حاجي دليگاني بر اين اساس از وزير آموزش و پرورش خواست استعفا دهد. 

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =