ایرنا نوشت: وزیر اطلاعات از کشف و ضبط چندین هزار تی‌شرت تبلیغاتی علیه رئیس دولت یازدهم خبر داد و گفت: اظهاراتم در شبکه خبر برای آن بود که می‌خواستم این پروژه فتنه‌آمیز را بسوزانم.

به گزارش خبرآنلاین حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران از پروژه کشف تی‌شرت های فتنه آمیز علیه دولت و دستگیری معدن کاران آزادشهر توضیحاتی ارائه کرد.

اهم اظهارات ریاست وزیر اطلاعات را به نقل از خبرگزاری‌ها در ادامه بخوانید؛

*همکارانم متوجه شدند که چندین هزار تی شرت تولید شده که چهار نمونه آن نیز کشف و ضبط شده است. بر روی یکی از آن ها نوشته شده «دولت حرف خداحافظ» و بر روی دیگری نوشته شده عدد «4 و چهارسال رکود و بیکاری» و یک نمونه به انگلیسی نوشته شده «من به روحانی رای نمی دهم».

*قصد داشتند این تی شرت ها را در مناطق شمالی تهران بفروشند و از این عملیات روانی برای اقدامات بعدی استفاده کنند و در مراسم یکی از کاندیداها دیدیم این تی‌تشرت ها را پوشیده بودند.

*{با اشاره به شایعات و خبرهای کذب درباره بازداشت معدنکاران}با توجه به خبرهای منتشره در خصوص بازداشت برخی از معدنچیان تصریح می کنم یک نفر هم در خصوص معدن گرگان و گلستان نه از خانواده ها و نه از کارگران؛ بازداشت نشده است و این خبر از اساس دروغ است.

* چرا افرادی برای اهداف سیاسی متوسل به دروغ می شوند، حتی اعلامیه ای را بعنوان آیت الله نورمفیدی منتشر کردند و ایشان نیز اعتراض داشتند و تکذیبیه آن را در سایتشان قرار دادند.

*دستگیری و بازداشت افراد در معدن گلستان دروغ محض است.

*{درباره آزادی ادمین های تلگرامی}؛ مساله مهمتر ندارید؟

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    3 0
    چه جالب. دم وزیر اطلاعات گرم. درسته که آقای روحانی کاندید است اما ایشان هنوز رییس جمهور است و توهین به مقامات جرم است.