مهر نوشت: سخنگوی شورای نگهبان، جزئیات نشست امروز نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری با شورای نگهبان را تشریح کرد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در خصوص مناظره سوم یادداست کوتاهی در فضای مجازی منتشر کرد.

عباسعلی کدخدایی با اشاره به جلسه امروز صبح نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با شورای نگهبان اظهار داشت: این جلسه با هدف هماهنگی میان نمایندگان نامزدها و معاونت امور اجرایی و انتخابات شورای نگهبان برای روز برگزاری انتخابات تشکیل شد.

وی افزود: ایده این کار در انتخابات سال ۸۸ و از سوی اینجانب ارائه شد و هدف هم این است که در روز برگزاری انتخابات نمایندگان نامزدها در محل شورای نگهبان نیز حضور داشته باشند و فرایند نظارتی شورا را از نزدیک ببینند و اگر نکته ای وجود دارد و یا گزارشی از تخلفات احتمالی به دست آنها می رسد، سریع تر به ما اطلاع دهند.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: جلسه امروز برای هماهنگی امور اجرایی بود و اینکه اسامی تا چه تاریخی ارائه شود؛ البته ارائه اسامی در اختیار ستادهاست و می توانند اسامی افراد حاضردر نشست امروز یا افراد دیگر را ارائه دهند.

کدخدایی در ادامه درباره تخلفات انتخاباتی گزارش شده به شورای نگهبان نیز اظهار داشت: گزارش های ارائه شده مربوط به برخی تخلفات جزئی در فرایند تبلیغات بوده که شورای نگهبان در گام اول تذکرات را به ستادها داده و در گام بعدی با وزارت کشور و مرجع قضایی هماهنگ هستیم و گزارش این تخلفات نیز به دفتر دادستان کل کشور ارسال می شود.

وی تصریح کرد: اگر لازم به تصمیم گیری از سوی شورای نگهبان باشد این کار انجام می شود، ولی تخلفات فعلا در حد جزئی است که گزارش آن به نهادهای مربوطه ارائه می شود.

کسی علیه رئیسی پرونده نداشت

همچنین محسن رضایی در پیام توئیتری خود نوشت: «زنده باد اخلاق،‌ کسی علیه رئیسی پرونده‌ای نداشت ولی رئیسی پرونده دیگران را آشکار نکرد».

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =