بعد از تاخیر نسبتا زیاد، اجتماع هواداران حجت‌الاسلام رئیسی شب گذشته در مصلی ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حجت الاسلام رئیسی که به ارومیه سفر کرده بود با تکرار سخنانش در مورد عملکرد دولت یازدهم گفت: وضعیت بیکاری در کشور را می توان با منابع داخلی و بدون نیاز به خارجی ها مرتفع کرد.

وی افزود: اعتقاد ما بر اینست که کشور کمبود نقدینگی ندارد و میتوان با همین رویه اقدام به پرداخت وام به جوانان و فعالسازی واحدهای تولیدی کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: جوانی که می تواند سانتریفیوژ بسازد می تواند خود زندگی اش را اداره کند و دولت باید به آن توجه کند.

رئیسی گفت: نگاه به بیگانگان یک خطای بزرگ است و باید به افتخارات و جوانان کشور توجه کرد.

وی افزود: سخن ما اینست که امروز شما، بعد از دولت قبل ، تنها سالی ۶ درصد پیشرفت در مسکن مهر داشتید و مردم را چشم انتظار گذاشتید و مزخرف خواندن مسکن مهر توهین به ملت است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این فضای مجازی که به روستاها کشیدید، چرا نمیتوانید با جوانان فرهیخته کارآفرینی کنید همانطور که در کشورهای همسایه مانند هند و پاکستان اشتغالزایی شده است.

وی اضافه کرد: احیای دریاچه ارومیه یک ضرورت است و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

رئیسی گفت: معتقدیم ، منافع مرز را به خود مردم استان واگذار کرد و باید مبارزه جهادی با قاچاق شکل بگیرد، قاچاقی که اکنون در دست عده ای خاص (بقه سفیدها) است.

وی افزود: در بحث رونق گردشگری باید عزم و اراده جدی داشت و وزارت امور خارجه باید برای بهبود شرایط کشور، دیپلماسی اقتصادی را نیز در پیش گیرد تا بتوانیم تولیدات خود را به کشورهای همسایه صادر کنیم.

شایان ذکر است اجتماع هواداران حجت الاسلام رئیسی با تاخیر نسبتا زیاد در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد که امام جمعه ارومیه که یکی از حامیان جدی ایشان به شمار می رود نیز حضور داشتند.

همچنین بسیاری از مسئولان استانی دولت احمدی نژاد از حاضران در این اجتماع بودند.

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =