در ۲۴ اردیبهشت، بحث‌های انتخاباتی همچنان نقل مجلس است و البته پربازدیدترین اخبار هم به این موضوع اختصاص دارد.

در سرویس سیاسی تیتر یک روزنامه پربازدیدترین مطلب بود. کیهان نوشت: شما که همسرت خانه‌دار است از حضور زنان حرف نزن؛ ببین همسر رقیبانت استاد دانشگاه هستند! در این سرویس سخنان برادر سردار صفوی هم پربازدید بود. او گفت: رفتار قالیباف مرا به عنوان یک پاسدار بهت‌زده کرد. مردم به قاضی و نظامی رای نمی‌دهند. همچنین نقل قولی از یک چهره اصولگرا پربازدید شد. روایت باهنر از کنار رفتن قالیباف و رئیسی به نفع هم، کلیک زیادی خورد و چون او گفت: باید به برخی از نامزدها، دروغ‌سنج وصل می‌کردند.

در سرویس اقتصادی سخن صفایی‌فراهانی که گفت: قالیباف و رئیسی با مسائل اقتصاد ایران غریبه‌اند بازدید زیادی داشت. همچنین عنوان شد که حامیان اقتصاددان روحانی از ۵۰ به ۱۶۳ رسیده است. در این سرویس پیگیری قضایی نعمت‌زاده در مورد تهمت یکی از نامزدهای ریاست جمهوری هم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

گزارشی از بغض باران کوثری تا شعار سروش صحت، به همراه تصاویر و سخنان هنرمندان در همایش حامیان روحانی بازدید زیادی داشت. همچنین اظهارات عجیب کارگردان «قلاده‌های طلا» هم جالب توجه بود. او از آویزان شدن دولت یازدهم به شجریان حرف زد. در این سرویس گزارشی از هنرمندانی که به استادیوم آزادی آمدند و از حسن روحانی گفتند، هم پربازدید بود.

در سرویس جامعه عنوان شد زاکانی به یک سال حبس محکوم شده و شاکی او وزارت نفت بوده است. در این سرویس واکنش به انتشار لیست اموال قالیباف هم بازدید زیادی داشت. مردم یادشان آمد یکی از وزرای احمدی‌نژاد هم می‌گفت ۳۵ هزار تومان در حسابم است! یک مسئول وزارت رفاه هم خطاب به نامزد انتخاباتی نوشت: آقای قالیباف، استفاده تبلیغاتی از محرومان، منزجرکننده است.

در سرویس بین الملل پیانونوازی پوتین در چین بازدید زیادی را به خود آورد. همچنین روزنامه لوموند قوی‌ترین مرد خاورمیانه را معرفی کرد. در این سرویس مشخص شد امانوئل مکرون کیست. این مطلب هم پربازدید بود.

در سرویس فناوری اطلاعات گزارشی درباره اولین باج افزاری که انسان می‌کشد پربازدید بود.

در سرویس طنز هم تصویر دیده نشده از دانشجویان لوله شده توانست ملت را به خنده بیاندازد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =