کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه در مورد سربازی،پارازیت، استخدام و ... مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

آموزش

- ازدانشگاه آزاداسلامی ومعاونت محترم آموزشی این دانشگاه تقاضا دارم مساعدت وترتیبی اتخاذ شود که برابرابلاغیه جدید درخصوص اجرای تبصره سوم ماده ۲۳شیوه نامه جدیددوره کارشناسی ارشد ورودی ۹۵ که می توان بجای اخذ پایان نامه ۶واحد درس مرتبط اخذ کرد حداکثر همکاری لازم علی الخصوص درواحدالکترونیکی که مجری دوره های مجازی است صورت پذیرد وبتوان درسه ترم فارغ التحصیل شد .

- با سلام مشکل مربوط به انتخاب شعبه دبیرستان دوره دوم تیزهوشان در اصفهان است. سالهای گذشته مبنای انتخاب شعبه معدل ،رتبه آزمونهای پیشرفت سمپاد و پیشرفت استان بوده است، در صورتی که امسال دانش آموزان حق انتخاب شعبه ندارند و دانش آموزان شعبه 2 فرزانگان قرار است به دبیرستان تیزهوشان همان ناحیه فرستاده شوند که از نظر امکانات و سابقه پایین تر از بقیه شعبه ها هست. دختر من از جمله دانش آموزانی است که دارای رتبه های متعدد کشوری و استانی است و الان بسیار از این بابت ناراحت هست که نمی تواند به شعبه بهتر دبیرستان تیزهوشان برود و این حق انتخاب از او گرفته شده خواهشمندم پیگیری کنید مثل سالهای گذشته با توجه به امتیاز و رتبه بندی دانش آموزان حق انتخاب داشته باشند. ممنون

2

اقتصاد

- باسلام چرا شرکت ایران خودرو به مشکلات گیربکس بی کیفیت پژو۲۰۶ تیپ ۲پایان نمی دهد؟؟؟ این مشکل مشهود سخت جارفتن دنده یک و دو است که بسیارآزاردهنده هست این مرکزتحقیقات ایران خودرو چه می کند ؟

 - لطفا جهت لغو تحریم گوگل پلی و اپل استور علیه توسعه دهندگان ایرانی اقدام کنید. هم اکنون بیش از ۳۰ هزار مهندس نرم افزار در ایران درزمینه‌ی اندروید مشغول به کار هستند که تعداد قابل قبولی استاندارد های لازم برای کار در محیط بین المللی را دارند اما بخاطر تحریم های یکجانبه گوگل‌پلی علیه توسعه دهندگان ایران امکان کار در این محیط برای آنها وجود ندارد . می توان با یک حرکت برای چندین هزار نفر شغل ایجاد کرد. و از طرقی سالانه میلیون ها دلار ارز وارد کشور کرد . ازطرف دیگر این عمل موجب توسعه سریع شرکت های دانش بنیان در ایران خواهد شد. این مشکل حداقل حرف دل ۳۰ هزار جوان تحصیل کرده است. لطفا پیگیری کنید

- پارازیت به همه آسیب‌ می رساند.آسیب نرساندن پارازیت های ارسالی اثبات نشده،من مهندس الکترونیک هستم و دانشجوی ارشد مهندسی پزشکی،طبق تیوری ها امکان آسیب وجود دارد و بسته به توان امواج ارسالی و نه فرکانسشان،احتمال آسیب دایمی بالاست.

- باسلام بنده یک معلول جسمی حرکتی هستم فقط ۱ سوال دارم از خدمت رییس جمهور که ایا ما حق زندگی داریم یا نداریم؟ایا واقعا ما دیده می شویم یا نمی شویم؟ایا برای حل مشکل معلول برنامه ریزی هم می شود یا به عنوان حاشیه بهش نگاه می شود؟

- از مدیران محترم شرکت بیمه دانا تقاضا می کنیم با پرداخت بدهی های معوق شرکت به کارمندان که از سال 92 باقی مانده موافقت فرمایند.

- با سلام و وقت بخیر خواهشمند است در مورد تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد کارگری در دستگاههای دولتی را از مراجع مربوطه پیگیری کنید و نتیجه را اعلام کنید . تفاوت بسیار زیادی در دریافت حقوق بین کارکنان رسمی و پیمانی یا قرارداد کارمعین با قرارداد کارگری وجود دارد و دستگاههای مربوطه خودشان هیچ علاقه ای به تبدیل وضعیت آنان ندارند. با سپاس فراوان

- چرا تامین اجتماعی و کارگزاری های تامین اجتماعی از پرداخت کمک هزینه ازدواج سر باز میزنند و بعد از چند ماه هیچ جوابی نمی دهند؟

- در حال حاضر چنانچه یک واحد کوچک بخش خصوصی قراردادی خدماتی داشته باشد باید طبق قانون فعلی قبل از آنکه فاکتور ی صادر شود و از کارفرما مبلغی دریافت کند ، در پایان هر دوره سه ماهه ، مبلغ حدودی مالیات برارزش افزوده را به سازمان مالیاتی اعلام و پرداخت کند و در شرایط فعلی این مسئله فشار مضاعفی را به این بخش که فعالیتشان باعث اشتغال زایی و کمک به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت می باشد وارد می کند .

- پرداخت مالیات پرارزش افزوده ، جهت تقویت شرکت ها وکارگاههای کوچک ، در هر شرایطی 3 ماه پس از صدور فاکتور نهایی از این بخش فعالان اقتصادی کوچک جامعه دریافت شود.

3

شهری

- سلام اهواز جهت پروانه ساختمان دربافت فرسوده عوارض کامل دریافت می شود

- سلام، خسته نباشید در شهرستان رامهرمز استان خوزستان حدود 11 سال است که یک سالن ورزشی در کنار در ورودی استادیوم تختی این شهر نیمه کاره رها شده از مسئولین شهرستان خواستاریم که این مشکلو حل کنند

4

نظام وظیفه

- با سلام از مسئولان نظام وظیفه درخواست داشتم امکان اعزام به دوره آموزشی در حین تحصیل برای دانشجویان دکتری که کسر خدمت ان ها بیش از نوزده ماه است را فراهم کنند. خیلی از دانشجویان دکتری بیش از بیست ماه کسر خدمت دارند ولی چون بدون وقفه با استفاده از معافیت تحصیلی تا مقطع دکتری تحصیل کرده اند امکان دریافت پایان خدمت ندارند و باید تا سی یا بیست نه سالگی صبر کنند تا مقطع دکتری اتمام یابد و بعد دو ماه آموزشی را بروند تا پایان خدمت دریافت کنند.

- سلام. سوالی داشتم از مسولین نظام وظیفه. بنده حدود 11 ماه با مدرک پیش دانشگاهی در سپاه خدمت کردم و پس از قبولی در دانشگاه از خدمت ترخیص شدم. الان بعد از پایان دوران دانشگاه با مدرک لیسانس اعزام مجدد شدم تا باقی مانده خدمتم رو طی کنم.. سوالم این است که وضعیت مرخصی استحقاقی و تشویقی های بنده که از دوران خدمت قبلی در پرونده ام باقی مانده چه می شود؟ نیروی انسانی ناحیه ای که در آن مشغول خدمتم نتونسته جواب درستی به سوالم بدن. خواهش میکنم منو راهنمایی کنید

 

 

 

 

 

 

46232

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =