برای اولین بار در آذربایجان غربی: دوره مکالمه ویژه انگلیسی کانون زبان ایران در ارومیه برگزار می شود

برای اولین بار در استان آذربایجان غربی، دوره مکالمه ویژه انگلیسی در سه مرکز آموزشی بزرگ‌سال کانون زبان ایران از تابستان ۹۶ در ارومیه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، رسول سیروس‌رضایی مدیر كانون زبان ایران در استان، در اولین جلسه شورای توسعه كانون زبان ایران در سال ۹۶ كه با حضور جواد زاهدی مدیر كل كانون آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به این موضوع كه كلاس‌های این دوره مختص زبان‌آموزان بزرگ‌سال( ۱۴ سال به بالا) با شرط برخورداری از دانش مقدماتی زبان انگلیسی در حد پایان سطح Basic ۲ است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از هم‌اكنون با مراجعه به سه مركز آموزشی دانش، ارمغان و استادان در ارومیه نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام و از تابستان ۹۶ در كلاس‌ها شركت كنند.
سیروس‌رضایی افزود: در این دوره‌ها بسته آموزشی(سریACT ) كه به همت دفتر معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران از ترم زمستان ۱۳۹۵ بر اساس شیوه‌ آموزشی ارتباط محور تهیه و تدوین شده است، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: این کتاب‌ها که به ترتیب از ACT ۱ به صورت متناوب وارد سامانه‌ آموزشی می‌شود شامل ده سطح و پنج مقطع آموزشی (مبتدی ـ پیش متوسطه ـ متوسطه ـ فوق متوسطه ـ پیشرفته) است.
مدیر كانون زبان ایران در استان، تقویت مهارت‌های گفتاری و شنیداری و بهبود مهارت برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی را از اهداف برگزاری دوره مكالمه ویژه عنوان كرد.
جواد زاهدی مدیر كل كانون آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه ضمن استقبال از برگزاری این دوره، حمایت و مساعدت خود را در برگزاری هر چه بهتر دوره‌های آموزشی كانون زبان ایران، توسعه، تجهیز و نوسازی مراكز آموزشی، برگزاری آزمون‌های جذب مدرس و ایجاد امكانات رفاهی هرچه بیشتر برای كاركنان استان اعلام كرد.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت‌نام در دوره مكالمه ویژه انگلیسی كانون زبان ایران، با شماره تلفن‌های ۳۲۲۲۵۱۱۰ ( واحد برادران ـ گروه بزرگسالان) و ۳۳۳۶۲۶۶۵( واحد خواهران ـ گروه بزرگسالان) تماس حاصل فرمایند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =