در ۲۵ اردیبهشت، خبر اصلی و پربازدید، کناره‌گیری قالیباف به نفع رئیسی بود.

در سرویس سیاسی خبر رسید که شهردار تهران از رقابتهای ریاست جمهوری کنار کشید. واقعیت این است که ریزش آرای قالیباف، او را مجبور به انصراف کرد. سئوال اینجاست که آیا کنار کشیدن قالیباف به نفع رییسی است؟ در این سرویس اولین واکنش ابراهیم رئیسی به انصراف قالیباف هم پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی تازه‌ترین قیمت آپارتمان در نقاط مختلف تهران پربازدیدترین خبر بود. پس از آن، گزارشی درباره شروع دوباره سیتروئن در ایران پس از ۳۹سال هم بازدید زیادی داشت و خبر رسید انگلیس برای تامین مالی هواپیماهای نو پیشنهاد داد.

در سرویس فرهنگ و هنر واکنش محسن تنابنده به اظهارات کارگردان «قلاده‌های طلا» درباره شجریان بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس درخواست مهدی پاکدل از مردم هم پربازدید بود که گفت: براى شفاى آقاى طالبى دعا کنیم! در بین اخبار فرهنگ و هنر حمله تند کیهان به باران کوثری هم بازدید زیادی داشت. کیهان نوشت: مدعیان روشنفکری با دروغ و توهین می‌خواهند حقشان را بگیرند!

در سرویس جامعه، تحلیلی درباره فیلم تبلیغاتی قالیباف و سیاهنمایی و تخریب کل نظام پربازدیدترین مطلب بود. در این سرویس واکنش محسن هاشمی به تعدد لیست‌های اصلاح‌طلبان هم بازدید زیادی داشت که گفت: پاسخ‌گوی شکستن آرا نیستم! همچنین یک هشدار جدی گفت: میدان‌های زیرزمینی تهران جان مردم را تهدید می‌کنند!

اقدام کره شمالی و آماده باش پدافند هوایی روسیه خبر پربازدید سرویس بین الملل بود. در این سرویس روزنامه نیویورک تایمز هم پربازدید بود که تیتر زد: ترامپ باید عزل شود. حتی موضع‌گیری تند پاپ علیه ترامپ هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فناوری اطلاعات پوتین رسماً آمریکا را مسبب توزیع باج افزار واناکریپتور دانست و در سرویس طنز و کاریکاتور واکنش قالیباف به هواداران چشم‌گیر روحانی در آزادی هم بازدید زیادی را به دنبال داشت.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =