۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۳

رضا قوچان‌نژاد در لیگ هلند تا آستانه آقای گلی هم پیش رفت و درخشش فوق‌العاده‌ای داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افتخاري بزرگ براي رضا قوچان‌نژاد و البته ايران. آنقدر گل زد و گل زد تا خودش را در دل هواداران جا كرد. حالا شده يكي از محبوب‌ترين‌ها. آنقدر كه هواداران با اسم كوچك صدايش مي‌زنند. آنها رضا را دوست دارند و طبيعي است وقتي هم كه پاي انتخاب به ميان بيايد اگر به آنها بگويند بهترين بازيكن هيرنفين چه كسي است بدون ترديد مي‌گويند: «رضا.» گوچي حالا بهترين بازيكن سال تيمش در ليگ هلند از ديد هواداران است. او كه 19 گل براي تيمش به ثمر رسانده است بالاتر از ساير دوستانش در هيرنفين 28 درصد كل آرا را كسب كرد تا عنوان بهترين را از آن خودش كند.

 *از بازي با نايمخن براي ما بگوييد. شكست تلخي بود.

واقعاً دوست ندارم در اين باره حرف بزنم. از تلخ هم تلخ‌تر بود. ما شكست خورديم و احتمالاً يك جاي كار ايراد داشته. باز اگر با يك گل مي‌باختيم مي‌توانستيم آن را به خيلي از چيزها ربط بدهيم اما خوردن دو گل يعني ايراد. يعني اينكه مشكلي وجود داشته است.

*تو اين فصل 19 گل زدي. شانس اين را داشتي كه آقاي گل شوي اما نشد.

من تلاش زيادي كردم تا بتوانم براي تيمم بهترين بازي‌ها را انجام بدهم. آقاي گل شدن كار آساني نيست. تا روزهاي آخر همه چيز تحت كنترل بود. من كار خودم را كردم اما واقعاً نشد.

*اما راضي‌كننده بود.

راضي‌كننده بود اما واقعاً حسي براي اينكه خوشحال باشم ندارم. بازي آخر حسابي حالم را گرفت و نمي‌دانم چرا اما خوب نيستم. حالا نمي‌خواهم روي آن زياد فكر كنم و بايد بگويم كه همه چيز تمام شده است.

*در نظرسنجي باشگاه تو به عنوان بهترين بازيكن از سوي هواداران انتخاب شدي. نظرت در اين مورد چيست.

اتفاق خوبي بود كه براي من افتاد. از همه هواداران تشكر مي‌كنم كه من را انتخاب كردند. بايد تلاش كنيم تا وضعيت‌مان را بهتر كنيم. هر كاري كه مي‌كنم نمي‌توانم بازي با نايمخن را فراموش كنم. تا مي‌خواهم حرف بزنم دوباره يادم مي‌افتد اما از همه هواداران ممنونم.

*بالاخره فوتبال است و بايد با آن كنار آمد.

فوتبال است و ما فوتبال را دوست داريم اما كافي نيست. نبايد به نايمخن مي‌باختيم.

43257

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =