میرسلیم: مخالف برجام نیستم/ به نفع کاندید دیگری کنار نمیکشم

ایسنا نوشت: نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من مخالف برجام نیستم.

مصطفی میر سلیم بعداز ظهر دوشنبه در نشست صمیمی با دانشجویان و فرهیختگان دانشگاه ارومیه که در سالن شهید چمران دانشگاه ارومیه برگزار شد افزود: برجام کوششی منتهی به متن شد اگر چه نواقصی داشت ولی حاصل دو نیم سال تلاش بود و من نیز مدافع حقوق ملت در جوامع بین المللی در راستای اجرای مفاد این تفاهم نامه خواهم بود.

وی ادامه داد: دولت یازدهم بر این مبنا قرارداشت که در مواجه با تحریم چاره ای جز مذاکره مستقیم با امریکا وجود ندارد و بر این اندیشه بود که با برداشته شدن تحریم، نفت به راحتی به فروش می رود و با استفاده ازعواید فروش نفتی نیارمندی های مردم تامین و در رفاه زندگی خواهند کرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما امروز نمی توانیم کشور را با اتکا به شعار پیش ببریم؛ کشور باید به دست کسانی اداره شود که بدانند کار علمی چیست و نباید بگذاریم با خروج جوانان به کشور های خارجی بزرگترین سرمایه کشور رود.

میرسلیم اظهار کرد: ۲۵ میلیارد دلار درسال قاچاق می شودکه این میزان قاچاق تولید را فلج می کند این در حالیست که این میزان یک سوم ارزش واردات کشور است.

میرسلیم با بیان اینکه نجات کشور مبتنی بر دانش، تعهد و کوشش خستگی ناپذیر میسر می شود افزود: باید کارها علمی و ریشه دار انجام و نباید فرصتها را از دست داد و چاره مسائل و مشکلات فعلی کشور جز بدست اهل تجربه و با بصیرت که مبادی به اخلاق باشند میسر نمی شود.

وی با بیان اینکه به اتکای علم و تجربه و خلوص نیت می توان کشور را نجات داد افزود: آمده ام تا از علم و دانش و عملکرد روشنم در مسیر سازندگی کشور استفاده کنم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه به نفع هیچ کاندیدای دیگر کنار نمیکشم افزود: همه دولتهای قبلی هر کدام به اندازه توانایی خود کارهای مهمی انجام داده اند و من برای کارهای نکرده آمده ام.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه شایسته‌سالاری را ملاک عمل قرار خواهد داد اظهار کرد: مبنای کسانی که در کابینه من انتخاب خواهند شد شایسته سالاری بر مبنای دانش داشتن به مدیریت کشور ، تجربه داشتن در زمینه امور اداری کشور و اخلاق حرفه ای که لازمه آن پاک دستی و درستی است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =