تاکید «میم» بر مادر، به عنوان محور محبت اجتماعی

جشنواره «میم» که کار رسمی خود را از نیمه شعبان امسال در استان مرکزی کلید زد، به جایگاه و نقش مادر در خانواده می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام رضا تاج‌آبادی، دبیر جشنواره مردمی «میم» در مورد نام این جشنواره گفت: «نام این جشنواره را «میم» گذاشتیم و این نام را از کلمه مقدس مادر اخذ کردیم. میم یعنی سرآغاز مادری. این نام را انتخاب کردیم تا بتوانیم در این جشنواره مردمی، جایگاه مادری را نشان دهیم. چون اعتقاد داریم با پررنگ کردن نقش مادر در خانواده مشکل جدی مهر، محبت، انس، الفت، اتحاد و همبستگی در جامعه تا حدود زیادی حل خواهد شد.»

دبیر جشنواره مردمی «میم» که در استان مرکزی برگزار می‌شود، در مورد کمیت و کیفیت این جشنواره توضیح داد: «ما در این جشنواره مسابقات عکاسی، طراحی پوستر و نقاشی داریم و در کل این رشته‌ها، 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارائه شده که از بین آن‌ها 30 اثر برگزیده انتخاب کرده‌ایم.»

او افزود: «همچنین در راستای برگزاری این جشنواره، مسابقه انشا با موضوع «مادر، بهترین معلم من» در هفته معلم آغاز شد و هم اکنون نیز در دست انجام است.»

او با بیان این که شعار این جشنواره «میم، سرآغاز مادری» است، خاطرنشان کرد: «این جشنواره از شش ماه پیش آغاز شده ولی کار جدی و رسمی آن از نیمه شعبان امسال کلید خورد که استقبال مردم از جشنواره برای شروع خیلی خوب بود و ما را بسیار امیدوار کرد.»

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =