خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باربد A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    0 0
    با سلام تا حالا دقت کردین که نمام طرخ های اصلاح ترافیکی شهرداری تهران در جهت افزایش ترافیک بوده نه کاهش اون. مسدود کردن تمام مسیر های فرار از ترافیک ؛ تنگ کردن برخی معابر و مجبور کردن خودروها به ماندن در ترافیک چهارراه ها و افزایش مصرف سوخت و آلودگی و غیره .
  • علی IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    0 0
    با سلام بنده از سال 73 به عنوان معلم حق التدريسی با 18 ساعت کار در هفته در آموزش و پرورش مشغول به تدريس شدم و تا سال 1381 تدريس داشتم ولی هيچ بيمه ای نداشتم يعنی بيمه نمی کردن اما الان مدت 14 سال است که در نهادی ديگر مشغول به کار هستم و بيمه تامين اجتماعی دارم آیا می توانم سنوات حضور در آموزش و پرورش را دريافت کنم
  • بی نام US ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    1 0
    با سلام برای گرفتن مجوز مشاغل خانکی به اداره مربوطه مراجعه شد و پس از تکمیل فرمهای مربوطه به اداره جهاد کشاورزی ارجاع داده شدیم و در آنجا از ما برای محل انجام کار اجاره نامه دارای کد رهگیری خواسته شد اما ما بدلائلی نمیتوانیم اجاره با کد رهگیری ارائه نمایم و فقط اجاره نامه معمولی از بنگاه میتوانیم ارائه نمایم سوال بنده این است که اجاره نامه با کد رهگیری چه کمکی به اشتغال ما میکند؟ آیا اجاره نامه با کد رهگیری باعث باز ماندن کارگاه ما خواهد شد یا بسته شدن آن؟آیا آقای خاوری و یا آقای بابک زنجانی نیز برای عارت بیت المال اجاره نامه با کد رهگیری ارائه نمودند؟ و یا با یک تلفن تمام کارهایشان حل شد؟چرا حتی برای کار در منزل مشاغل خانگی سختترین نوع قوانین رو انتخاب میکنید؟
  • دکتر مشمول A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    1 0
    من با مدرک دکتری از یکی از معتبرترین دانشگاه های اروپا همانند هزاران فارغ التحصیل ممتاز مقیم خارج از کشور به علت مشکل خدمت سربازی قادر به بازگشت به ایران نیستم. از مسئولین تقاضا دارم همانطور که در ایام انتخابات بارها به بازگشت نخبگان به کشور تاکیید کردند تسهیلاتی جهت خرید خدمت مشمولین خارج از کشور اتخاذ نمایند. این کار علاوه بر اینکه بازگشت نخبگان به کشور را تسهیل می کند بودجه شایانی را نیز نصیب دولت می نماید که می توان از آن در جهت بهبود وضعیت معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و یا اشتغال زایی جهت فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهی داخل کشور بهره گرفت.
  • میثم DE ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    4 0
    سلام،اگه امکانش هست در مورد آزمون استخدامی فراگیر سوم برای سازمان امور مالیاتی پیگیری انجام بدین،قبل از عید اطلاعیه ای گذاشتن مبنی بر اینکه نیمه دوم فروردین برای مصاحبه اطلاع رسانی میکنن،اما تا الان هیچ اطلاعیه در این مورد ندادن وبه تماسها و پیگیریهای حضوری پذیرفته شدگان هم جواب مشخصی نميدن،با تشکر
  • بی نام A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    0 0
    بانک مسکن از چند سال قبل اقساط وامهای خود را تنها از طریق انتقال کارت به کار انجام میدهد یک درگاه پرداخت اینترنتی هم گذاشته که تنها با کارت بانک مسکن کار میکند. برای بسیاری از مردم دسترسی حضوری به بانک برای پرداخت اقساط مشکل است لطفا پیگیری کنید تا این درگاه برای کارت سایر بانکها هم فعال شود.
  • محمد افشين فر A1 ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
    0 0
    با سلام ما در منطقه الموت قزوين روستاي گرمارود سينا بعد از حدود ١٥ سال با وجود همه سختي ها موفق به احداث هتل شديم و در حال حاضر با مشكل نبود اينترنت مواجه هستيم و به شدت نه تنها ما بلكه كل روستا بخريم سرويس اينترنت مناسب نياز دارد. لازم به ذكر است بيشتر از ٦٠ درصد مسافران ما توريست خارجي ميً باشند كه عمليات بوكينگ و هماهنگي آنها بدون اينترنت با اختلال مواجه ميً باشد. نه تنها براي ما بلكه براي همه جوانان روستا نيز وجود اينترنت ضروري است. ما بارها از بخشدار و استان دار تقاضا كرديم كه فكري براي ما كنند ولي تا كنون نتيجه نداده است . روستاي گرمارود سينا منطقه الموت و مركز بخش رودبار معلم كلايه واقع در ١١٥ كيلومتري قزوين واقع شده است. با تشكر افشين فر هتل نويذر الموت
  • ناشناس A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    0 0
    یک پیشنهادداشتم برای شورای شهرپنجم باتوجه به طولانی شدن استقرارشورای شهرجدید. یک کمیته ای ویژه تشکیل بدهندبرای رصد مشکلات شهری واداری شهرداری تا شهروندان بتوانند مشکلات ودرخواستهارا به سایت اینترنتی منتقل کنند واعضا به مدیریت فعلی منتقل کنند تارسیدگی شود. ضمن اینکه اعضاجدید قبل ازشروع به کار ازهم اکنون ازمناطق بازدید کنندوازمعضلات شهری اگاه شوند