ایسنا نوشت: رئیس‌جمهور آمریکا در جشن فارغ‌التحصیلی آکادمی گارد ساحلی آمریکا تاکید کرد که در مقایسه با سایر روسای جمهور مورد "ظالمانه‌ترین" برخورد به ویژه از سوی رسانه‌ها قرار گرفته است.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در جشن فارغ‌التحصیلی آکادمی گارد ساحلی آمریکا گفت: ببینید اخیرا با من چگونه رفتار شده است به ویژه از سوی رسانه‌ها. می‌توانم با اطمینان به شما بگویم که با هیچ سیاستمداری در تاریخ بدتر و ظالمانه‌تر از من برخورد نشده است.

ترامپ در جریان این سخنرانی توصیه کرد: هنگامی که با چنین سطحی از مخالفت مواجه می‌شوید سرتان را پایین بیندازید و تنها بجنگید.

وی افزود: نمی‌توانید اجازه دهید منتقدان و مخالفانتان مانع رسیدن شما به رویاهایتان شوند. مخالفت شما را قوی‌تر می‌سازد. هرگز از چیزی که می‌دانید درست است دست نکشید.

ترامپ در جریان این سخنرانی به مناقشه‌های اخیر از جمله گزارشاتی مبنی بر اینکه وی از جیمز کومی، رئیس سابق اف‌بی‌آی خواسته تا تحقیقاتش را از مایکل فلن، مشاور امنیت ملی آمریکا متوقف کند و اینکه اطلاعات محرمانه‌ای را با مقامات روسی در جریان دیدار در کاخ سفید به اشتراک گذاشته اشاره‌ای نکرد اما ظاهرا ترامپ روی سخنش به پوشش‌های رسانه‌ای از این مسائل بود که همه چیز را در واشنگتن تحت الشعاع قرار داده‌اند.

ترامپ گفت: با اطمینان به شما می‌گویم که با هیچ سیاستمداری در تاریخ ظالمانه‌تر و بدتر از من برخورد نشده است. من انتخاب نشدم تا به رسانه‌های واشنگتن یا به منافع خاص خدمت کنم بلکه انتخاب شدم تا به زنان و مردان فراموش شده کشورمان خدمت کنم.

وی افزود: شما باید به طور مناسب وارد عمل شوید و یاد بگیرید که چطور تحت فشارهای زیاد عمل کنید.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک ایرانی در آمریکا US ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    1 0
    مردک شارلاتان روزی نبوده و نیست که به رسانه ها و خبرنگاران به خاطر افشای کثافت کاریها و کارهای احمقانه اش توهین نکرده باشه. بعد توقع داره ازش تعریف و تمجید هم بکنن. با وقاحت تمام میگه من هر کاری دلم بخواد می کنم و به هیچکس هم ربطی نداره. امیدوارم همین رسانه ها با افشای هر چه بیشتر پشت پرده روی کار اومدنش و گند کاریهاش زمینه استیضاح هر چه سریعتر این دیوانه رو که خیلی برای دنیا و آمریکا خطرناکه فراهم کنن. شش ماه نیست سر کار اومده جز جنجال و تصمیمهای احمقانه چه دستاوردی داشته؟ نظرسنجیها نشون میده خیلی از اونهایی که وعده های دروغش رو باور کردن و بهش رأی دادن هم ناامید شدن. هر چی اوباما تلاش کرد و اقتصاد ویران آمریکا و بیمه درمانی و خیلی چیزهای دیگه رو درست کرد، این داره همه رو به باد میده.