علی طیب نیا وزیر اقتصاد در مسجد رسول شهرک غرب در انتخابات شرکت کرد. علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی نیز با حضور در کارخانه‌ شیشه مینا و در جمع کارگران رای خود را در صندوق سیار آرا انداخت.

 آنگونه که ایسنا گزارش داده است، وزیر اقتصاد صبح امروز برای شرکت در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به مسجد رسول میدان کاج تهران رفت.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه من بیش از یک ساعت است که در صف رای دهندگان هستم گفت: این انتظار بسیار شیرین است چون نشان می‌دهد مردم از همین ساعات آغازین حضور پررنگ و با نشاطی دارند.

وی حضور در انتخابات را نه تنها یک حق شهروندی بلکه یک مسولیت ملی برای هر شهروند ایرانی بر شمرد و گفت: هر رای که ما می دهیم نه تنها سرنوشت امروز ما بلکه سرنوشت نسل های بعد را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

همچنین بنا به گزارش ایلنا، علی ربیعی پس از انداختن رای خود به داخل صندوق گفت: من امروز به صورت نمادین برای اخذ رای در این محیط صنعتی و جمع کارگران آن حاضر شدم.

وی از تمامی گروه‌های هدف وزارت متبوع خود از جمله کارگران، بازنشستگان، مددجویان بهزیستی و ... دعوت به عمل آورد تا با مشارکت در انتخابات پیش رو و حضور در صندوق‌های رای، امکان تحقق تمامی آمال‌، افکار و ایده‌های مترقی برای کشور را فراهم کنند.

وی گفت: به عنوان یک کارگر قدیمی که امروز در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت اقتصادی و اجتماعی دارد از همه مردم خصوصا مخاطبان این وزارتخانه می‌خواهم که با مشارکت در امر انتخابات فرصت دستیابی به امکانات برابر و بهتر را برای همگان از طریق مشارکت در امر انتخابات فراهم کنند.

وی در خصوص مهمترین اولویت‌های دولت دوازدهم گفت: گفتمانی که در جریان رقابت‌های نامزدهای ریاست جهوری شکل گرفت و امروز در جامعه حاکم شده است گفتمانی است که با فعالیت‌های وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتباط دارد. بنابراین یکی از مهمترین وظایف دولت دوازدهم در حوزه این وزارتخانه و در رابطه با ریشه کنی فقر، ایجاد اشتغال و تامین رفاه شهروندان و مبارزه با نابرابری خواهد بود.

 

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667068

برچسب‌ها