زعیم حوزه علمیه اصفهان گفت: حضور پرشور و همگانی مردم در انتخابات دوستان این نظام را شاد و دشمن را از نقشه‌های خود ناامید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله حسین مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان، صبح امروز با حضور پای صندوق رای، رای خود را برای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراها و انتخابات میان دوره ای مجلس در اصفهان، به صندوق انداخت.

ایشان پس از حضور شعبه سیار اخذ رأی در منزل ایشان اظهار داشت: امیدواریم امروز و فردا آنچه مورد رضایت امام زمان(عج) است پیش آید.

وی شرکت در انتخابات را امری واجب برشمرد و افزود: چشم دوست و دشمن در دنیا به این انتخابات دوخته شده است و حضور پرشور و همگانی مردم در انتخابات دوستان این نظام را شاد و دشمن را از دستیابی به نقشه‌های خود نا امید می‌کند.

زعیم حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات سبب تقویت نظام است که امری واجب نیز هست، بیان داشت: امنیت کشور ایران در دنیا زبانزد است و باید شکرگزار خداوند برای برقراری این امنتخابات در امنیت باشیم.

وی اضافه کرد: این امنیت بی بدیل ایران از نعمات الهی است و از خداوند می‌خواهیم لطف خود را از ما دریغ نکرده و این نعمت بزرگ را از ما نگیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =