۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
تخلف انتخاباتی در تعدادی از شعب اصفهان

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه در بررسی‌های میدانی تعدادی از شعب مرتکب تخلف شدند، گفت: در خارج از تعدادی شعب اصفهان عناصری از ستاد خاص، تبلیغات نامزدی خاص را توزیع کردند که با کمک عوامل انتظامی جلوی این کار گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  محمدرضا اکرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در بررسی‌های میدانی تعدادی از شعب مرتکب تخلف شدند، اظهار داشت: در خارج از تعدادی شعب اصفهان عناصری از ستاد خاص، تبلیغات نامزدی خاص را توزیع کردند که با کمک عوامل انتظامی جلوی این کار گرفته شد و با این تخلف صورت گرفته در چند حوزه انتخابیه برخورد شد.

وی درباره اینکه شهروندان توجه داشته باشند که حتما برگه تعرفه آن‌ها ممهور به مهر اجرایی و نظارت باشد، افزود: تعرفه‌هایی که مهر نداشته باشد باطل است و رای ماخوذه محسوب می‌شود، تعرفه باید هم ممهور به مهر نظارت و مهر اجرایی باشد در غیر این صورت رای به عنوان باطله غیر ماخوذه محسوب می‌شود.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: مواردی که مشمول جرایم می‌شوند به عنوان جرم با آن‌ها برخورد می‌شود و مواردی که تخلفات به آن‌ها تذکر داده می‌شود یعنی مرتکب تخلف شده‌اند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =