در ۲۹ اردیبهشت، بیشترین بازدید اخبار مربوط به صحنه‌های متنوع از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بود.

در سرویس سیاسی همه اخبار تحت تاثیر تصاویر روز سرنوشت بود. در این سرویس مشخص شد ۴ نامزد ریاست جمهوری کجا رأی دادند و چه گفتند. همچنین فرماندار تهران قول داد: تا آخرین مراجعه کننده اخذ رای ادامه دارد. واقعیت این است که علاوه بر حضور گسترده مردم همه مسوولان آمدند؛ از حسینیه جماران تا حسینیه ارشاد.

از سرویس اقتصادی خبر رسید خرید هواپیمای میتسوبیشی فعلا منتفی است. در این سرویس توصیه به گردش مالی در بازار مسکن بازدید زیادی داشت که نتیجه آن رونق به قیمت تورم می شود. در این سرویس ۴ اقدام در هموار کردن مسیر خانه‌دار شدن مردم بازدید زیادی با خود همراه کرد.

در سرویس فرهنگ و هنر پشت‌صحنه و حواشی مناظره نامزدهای ریاست‌جمهوری بازدید زیادی داشت این گزارش از افت‌فشار نامزدها تاکاندیدایی که سرفه‌اش بند نمی‌آمد را مطرح کرده بود. در این سرویس ماجرای ترس عجیب مجری زن تلویزیون هم خواندنی بود. همچنین در این سرویس انتشار گزارشی از خانم هنرمند ترانه علیدوستی در حال انداختن برگه رأی در صندوق بازدید زیادی داشت.

در سرویس اجتماعی عنوان شد مدارس تهران فردا تعطیل است. گزارش پربازدیدی هم نشان داد شعبه اخذ رأی و زندان چه شکلی است چون اوین هم انتخاباتی شد.

در سرویس بین‌الملل عنوان شد بانوی سفیر، رأی خود را به صندوق انداخت. در این سرویس هشدار روسیه به جمهوری آذربایجان هم بازدید زیادی داشت. همچنین اظهارنظر موگرینی دربارۀ انتخابات ایران هم پربازدید بود.

کاریکاتوری برای آنها که رای نمی‌دهند! هم بازدید زیادی داشت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =