۱۰۰۰ پاکبان شهرداری و جمعی از اهالی رسانه بهمراه شهردار ارومیه از اولین ساعات پایان رای گیری اقدام به پاکسازی آثار تبلیغات کاندیداهای شورای شهر از دیوارها و المان های شهری کردند.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،از اولین ساعات پایان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعی از اهالی رسانه (خبرنگاران) با ابتکار فرهنگسرای رسانه و با مشارکت سازمان مدیریت پسماند و با همراهی پاکبانان شهرداری و محمد حضرت پور شهردار ارومیه اقدام به پاکسازی تبلیغات محیطی از دیوارها و المان های شهری کردند.

محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه با اعلام آغاز طرح پاكسازی سطح شهر ارومیه از آثار تبلیغاتی انتخابات گفت: ۱۰۰۰ پاکبان و ۲۰ دستگاه در این طرح ضربتی شرکت دارند.

وی افزود: هم اکنون عملیات شبانه تنطیف سراسری شهر آغاز شده و امیدواریم بتوانیم شهر را را به حالت اولیه بازگردانیم و مردم در روز اول هفته با حضور در سطح شهر تصویری تمیز از ارومیه داشته باشند.

حضرت پور با انتقاد از خسارت وارده به تجهیزات و مبلمان شهری گفت: متاسفانه حجم تبلیغات به حدی زیاد است که کار نیروها را کمی با مشکل دچار می کند.

شهردار ارومیه در پایان ابراز امیدواری کرد با گسترش شبکه های اجتماعی و فراگیرشدن آن تدابیری اتخاذ شود تا در انتخابات آینده شاهد استفاده کم از کاغذ، پوستر و بنر، رنگ و سایر اقلام باشیم.

 

48

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =