فرماندار ارومیه اعلام نتایج انتخابات شورای شهر ارومیه را به فردا موکول کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عباس حسن خانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: بدلیل دقت بیشتر و صیانت از آرا و افزایش صندوق های اخذ رای، کار شمارش و تطبیق آرا همچنان ادامه دارد و فردا نتایج نهایی انتخابات شورای شهر حوزه انتخابیه ارومیه اعلام خواهد شد.
وی اضافه کرد: بر همین اساس تمامی آمار اعلامی در فضای مجازی غیر واقعی است و کار تجمیع آرا به اتمام نرسیده است.

فرماندار ارومیه در مورد نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ارومیه تصریح کرد: از ۷۶۷ صندوق اخذ رای در شهر ارومیه ۵۰۹۰۸۰ رای که ۶۸ درصد واجدین شرایط را شامل می شد شمارش که از این تعداد ۴۹۲۳۱۵ بعنوان آرای صحیح شمارش شد.

حسن خانی گفت: بعد از شمارش آرا، حسن روحانی با ۳۲۷۴۸۹ رای معادل ۶۴.۳۲ درصد بیشترین رای را به خود اختصاص داد و ابراهیم رئیسی با ۱۵۵۵۰۷ رای معادل ۳۰.۵۴ درصد، میرسلیم ۵۷۷۱ رای معادل ۱.۱۳ درصد آرا و هاشمی طبا ۳۵۴۹ رای معادل ۰.۶۹ درصد آرا را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: همچنین ۱۶۷۶۵ رای معادل ۳.۲۹ درصد آرا نیز سفید یا باطله بوده است.

فرماندار ارومیه در پایان در مورد شمارش آرای انتخابات شورای شهر گفت: قول می دهم روی آرمانی که به آن اعتماد دارم و رای مردم بعنوان امانت بدون خیانت اعلام کنم.

در پایان این نشست، فرماندار ارومیه با صداقت تمام و در راستای شفاف سازی خبرنگاران را به محل تجمیع آرا برد تا از نزدیک در جریان جزییات ان قرار گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =