مدیر کل راه و شهرسازی مازندران به منظور رفع موانع اجرایی از پروژه های راهسازی استان بازدید و دستوراتی را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آن ابلاغ نمودند

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، مهندس حیدر نوروزی در این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از اجرایی پروژه های راهسازی مازندران عنوان نمود : پروژه های راهسازی فعال در سطح استان به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد ، دارای اهمیت ویژه می باشند . وی در ادامه به پروژه تعریض محور نور - چمستان اشاره و تصریح نمود : یکی از دغدغه های اصلی مردم فهیم این منطقه همین پروژه می باشد که با پیگیری بعمل آمده و تلاش شبانه روزی همکاران با سرعت در حال انجام می باشد .

نوروزی در حاشیه بازدید از عملیات تعریض و ارتقاء این محور عنوان نمود : با توجه به حجم تردد و موقعیت خاص این محور ، این اداره کل در تلاش است تا با تخصیص اعتبار مناسب عملیات تعریض محور مذکور را هر چه سریعتر به اتمام برساند. وی کاهش زمان سفر ، کاهش تصادفات جاده ای و ایجاد زیرساخت مناسب را از جمله اهداف اجرایی این پروژه برشمرد .

وی اظهار داشت : طول کل این پروژه 42 کیلومتر و به عرض تعریضی 25/60 می باشد. عملیات اجرایی آن در باندجنوبی بطول 19 کیلومتر و در باند شمالی بطول 17 کیلومتر تا سطح لایه آسفالت به اتمام رسیده است .

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران ضمن اشاره به این مطلب که موثرترین شرایط برای حمل ونقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی است ، تصریح نمود : با توجه به کثرت پروژه های راهسازی در مازندران باید اعتبارات بیشتری به این استان تزریق شده ، چراکه با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد یک راه ارتباطی ایمن می توان میلیونها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت کرد .

مهندس نوروزی مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران یادآور شد : یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار ، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که الحمدا.. در دولت یازدهم عنایت ویژه ای به این مهم شده است .

گفتنی است : تاکنون 200 عدد آبرو و 6 عدد پل رودخانه ای در این محور احداث گردیده است .

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =