معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام تلاش مدیریت کلان ورزش ایران، کمک به ادامه شادکامی و نشاط اجتماعی مردم به‌خصوص بعد از انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا داورزنی با تقدیر از تلاش مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و با اشاره به توفیق دولت یازدهم در حمایت معنوی و کاهش تنش‌های این دو باشگاه مردمی اضافه کرد: همگان نتایج در خور توجه این دو تیم که موجب خرسندی هواداران پرشمار شده است در دو فصل گذشته مشاهده کردند و این مهم در سایه هماهنگی، حمایت و هم‌فکری وزیر، معاونت قهرمانی و مدیران استقلال و پرسپولیس رقم خورد.
داورزنی اضافه کرد: نظر دکتر سلطانی‌فر از ابتدای حضور خود در وزارت ورزش و جوانان، آرامش و ثبات و افزایش امید و نشاط است و خوشبختانه در این مدت کم‌ترین تنش را در ورزش ایران شاهد بوده‌ایم.
معاون قهرمانی و ورزش حرفه‌یی وزیر ورزش و جوانان با رد شایعات استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس و مداخله وزارت در امور فنی و داخلی این دو باشگاه از سوی معاونت قهرمانی و سایر بخش‌های وزارت‌خانه گفت: ثبات در مدیریت این دو باشگاه از تاکیدات سلطانی‌فر بوده و هست و این موضوع سیاست کلی وزارت‌خانه محسوب می‌شود ولی همان‌طور که قبلا هم اعلام کردیم ترمیم‌هایی در هیات مدیره دو باشگاه به دلیل درگذشت مرحوم پورحیدری، استعفای رییس هیات مدیره استقلال و استعفای زادمهر از هیات مدیره پرسپولیس خواهیم داشت.
داورزنی موفقیت‌های این دو تیم و به‌خصوص قهرمانی پرسپولیس را مرهون حمایت هواداران، رسانه‌ها و همت مدیران، بازیکنان و کادر فنی دو باشگاه دانست و گفت: نباید اجازه دهیم در این روزهایی که سراسر کشور در جشن ملی بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است برخی شایعات و اخبار کذب موجب سلب آرامش و نشاط مردم شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    0 0
    ثبات بهترین عامل پیشرفت ورزش هست بعد از انتخاب ادمهای کاربلد و متخصص و دراخر حمایتهای مالی و معنوی وزارت ورزش.