در اول خرداد، پربازدیدترین اخبار به سفر رییس جمهور ایالات متحده آمریکا به خاورمیانه اختصاص داشت.

در سرویس بین الملل پربازدیدترین خبر حاکی از این بود که  پول‌های عربی نصیب ایوانکا دخترخانم ترامپ هم شد! در این سرویس  واکنش توئیتری ظریف به اظهارات ترامپ در عربستان هم بازدید زیادی داشت. همچنین تلویزیون روسیه گزارش داد: روحانی به یک فاجعه مهم پایان داد. این گزارش هم پربازدید بود.

در سرویس فناوری اطلاعات، مجهز شدن محصولات هوشمند ال‌جی به دستیار صوتی گوگل حسابی خبرساز شد.

در سرویس طنز هم پایان دعوای دبیر و جدیدی! حسابی مردم را خنداند.

در سرویس سیاسی مصاحبه‌ای با یک میوه‌فروش حامی روحانی که عکسش جهانی شد، بسیار پربازدید بود. در این سرویس همچنین تفاوت ناطق‌نوری و رئیسی در تبریک گفتن به رقیب پیروز مردم را متعجب کرد و کلیک زیادی خورد. همچنین گزارشی از پوست خربزه‌ای که قالیباف زیرپای رئیسی انداخت هم توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

برای مخاطبان اقتصادی مهم بود بدانند مردم چگونه به یارانه ۳ برابری «نه» گفتند؟ همچنین افت قیمت سکه و ارز در اولین روز ماه هم آثار خبری زیادی بر جا گذاشت. در این سرویس دستورالعمل جدید ارز، اسناد بانکی و اوراق بهادار همراه مسافر هم بازدید زیادی آورد.

در سرویس فرهنگ و هنر ماجرای سیلی زدن هما روستا به بازیگر جوان بسیار پربازدید بود. همچنین در این سرویس خبر ساخت فیلمی با عنوان «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» بازدید زیادی داشت و اعلام شد تهیه‌کننده «اخراجی‌ها» همچنان در بستر بیماری خفته است.

در سرویس اجتماعی رای و رتبه داماد محمود احمدی‌نژاد در انتخابات شورای شهر تهران بازدید زیادی با خود داشت و همچنین نتیجه نهایی انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران نشان داد اختلاف ۴۰۰هزار نفری چمران با آخرین عضو جدید شورا، فاصله‌‌ای بسیار زیاد است. در این سرویس پرچم‌ها برای اصولگرایان نیمه افراشته شد چون خبر باخت بزرگ اصول‌گرایان در انتخابات شوراها در تهران، مشهد، اصفهان، کرج، شیراز و تبریز همه جا پیچید.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =