برانکو: می‌توانستیم کار صعود را تمام کنیم

سرمربی پرسپولیس گفت: امروز مستحق برد بودیم و می‌توانستیم کار صعود را تمام کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی تیمش برابر لخویا گفت: 90 دقیقه دیگر در انتظار ماست. این بازی تمام شد. صمیمانه به بازیکنانم تبریک می گویم که 90 دقیقه تمرکز داشتند، فعال بودند و به دنبال برد بودند. بردی که مستحقش بودند چون امروز می توانستیم مسئله صعود به مرحله بعد را تمام کنیم. 7 شانس صد درصد گل ایجاد کردیم و پنالتی را هم که بدست آوردیم. مقابل یک حریف سرسخت، یعنی قهرمان قطر بازی کردیم.
او ادامه داد: راضی هستم که 93 دقیقه تمرکز داشتیم و به جز یک تیر دروازه شوتی که 25 متری حریف زد، هیچ کار خاصی آنها روی دروازه ما نکردند. 90 دقیقه دیگر داریم و به هرحال شانس ما کمتر از لخویا نخواهد بود. این نتیجه برای ما خیلی بهتر از 1-1 بود. امیدوارم که در دوحه بهتر عمل کنیم. همیشه گفته ام که لیگ قهرمانان آسیا یک سطح بالاتر از لیگ برتر ایران است و به همین دلیل برای نتیجه گرفتن از شانس های نیم بند هم باید استفاده کرد.
برانكو گفت: اعتقاد دارم که در بازی برگشت هم فرصت های بیشتر و شانس گل بیشتری خواهیم داشت. بازهم به بازیکنانم تبریک می گویم، در این فضل بازی کردن سخت بود. فضایی که فوتبالی نبود و ضد فوتبال بود. برای ما فقدان بزرگی بود اینکه هواداران نبودند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =