محورهای گردشگری لرستان برای تردد وسایل نقلیه ساماندهی می‌شوند

معاون عمرانی استانداری لرستان از ساماندهی و تجهیز محورهای گردشگری این استان برای تردد وسایل نقلیه خبر داد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،محمد اصلانی در حاشیه کارگروه حمل و نقل و ایمنی راههای لرستان اظهار داشت: نوروز امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش تلفات در تصادفات را داشتیم و این رشد نسبت به سال گذشته منفی بود.

وی با بیان اینکه در جلسه کارگروه چند مصوبه در راستای ایمنی، ارتقا و رشد حمل و نقل جاده ای داشتیم خاطرنشان کرد: یکی از این مصوبات این بود که مقرر شد همه بریدگی های غیر اصولی در محورهای مواصلاتی که چهار خطه هستند توسط پلیس راه و با همکاری سازمان حمل ونقل جاده ای پر و مسدود شوند.

معاون عمرانی استانداری لرستان تاکید کرد: یک نقطه حادثه خیز در جلوی پادگان ۸۴ در بدرآباد داشتیم که مقرر شد ظرف مدت ۱۰ روز آینده با ایجاد اقداماتی در خصوص دوربرگردان های اصولی مشکلات این منطقه برطرف شود.

اصلانی تجهیز و آمادگی محورهای مواصلاتی گردشگری از جمله محور آبشار بیشه برای تعطیلات تابستانی را از دیگر مصوبات امروز عنوان کرد و افزود: این جاده ها حتما باید خط کشی شوند به روشنایی های مناسب تجهیز شوند.

وی گفت: همچنین مقرر شد گشت های نامحسوس در این محورها داشته باشیم و سایر دستگاه ها هم همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به استانداری لرستان می باشد. استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =