مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد بازی برگشت با العین هم به سود استقلال تمام شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا افتخاری در مورد جذب پژمان منتظری گفت: شفاف می‌گوییم که این بازیکن را می‌خواهیم. او کارهایش را انجام داده تا به استقلال بیاید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه اگر منتظری به تیم بازگردد بحث بازوبند کاپیتانی در استقلال مشکل‌ساز خواهد شد، گفت: مشکلی نیست و بازیکنان با هم کنار می‌آیند. نهایت می‌توانند بازوبند را نوبتی بین خودشان تقسیم کنند.

افتخاری در واکنش به جوسازی مدیر باشگاه العین در رابطه با جو ورزشگاه آزادی گفت: نماینده AFC‌ از جو ورزشگاه تمجید کرد و تماشاگران هم رعایت همه را کرده بودند. مشکل خاصی بوجود نیامد، از طرفی، فکر نکنم این صحبت‌ها از طرف مدیر العین باشد، چون او در بازی رفت کنار من نشسته بود و ابراز رضایت کرد. امیدوارم بازی برگشت هم به سود استقلال تمام شود.

او درباره جذب بازیکنان جدید هم گفت: ما مشخص کرده‌ایم که چه کسانی را می‌خواهیم، اما مذاکرات آغاز نشده و این کار را به پس از پایان بازی با العین موکول کرده‌ایم. منصوریان لیست اولیه را به من داد، اما گفت که صبر کنم و شاید پس از بازی با العین تغییراتی بدهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در خصوص لیست خروجی منصوریان گفت: این لیست بستگی به منصوریان دارد، اما خروجی‌های ما کم خواهد بود.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =