تشکیل کمیته ویژه برای حل مشکلات مالیاتی واحدهای روی

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران از تشکیل کمیته ای جهت حل مشکلات مالیاتی واحدهای روی خبر داد و گفت: امیدواریم مسئولان دست ما را در حل مشکلات این صنعت بگیرند.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران یوسف مرادلو با تقدیر  از همراهی اعضاء این انجمن با هیات مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران در پیشبرد اهداف این انجمن، افزود: انتخابات برگزار شده در کشور نشان از بلوغ فکری و شعور اجتماعی مردم ایران بود و مناظرات برگزار شده و مسائل بعد از انتخابات همه نشان از جایگاه والای کشورمان در سطح بین المللی است و امیدوارم دولت با همراهی و همفکری همه مردم در ساختن کشورمان بیش از پیش موفق باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی در انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران انجام شده اظهار داشت: عمر انسان با ارزش تر از همه چیز است و نمی توان با پول لحظه ای از عمر با ارزش انسان را خرید و اعضاء هیئت مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران از جان و عمر عزیز خود برای تعالی پیشبرد اهداف سازمانی انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران مایه گذاشته اند تا شاهد توسعه بیش از پیش صنعت سرب و روی در جای جای صحنه های بین المللی باشیم و بنده به نوبه خود صمیمانه از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

مرادلو ادامه داد : همه سوار یک کشتی هستیم و اگر سود کنیم همه سود می کنند و اگر ضرر کنیم بی شک همه اعضاء انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران ضرر خواهند کرد.

وی نزدیکی، مطالعه ومطلع شدن از اقدامات انجمن و پرسش و پاسخ در خصوص همه ابهامات را عامل اتحاد وانسجام توسعه صنعت سرب وروی عنوان کرد و افزود: عدم آگاهی به مسائل و داشتن اطلاعات غلط و ناکافی برای اظهار نظر مضر وخطرناک است وتنها راه ممکن برای رفع ابهامات گفتگوی شفاف است.

ادامه داد : انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران در پیگیری مشکلات وموارد مرتبط با امور مالیاتی واحدهای سرب و روی با برگزاری جلسات مختلف اقدامات ارزشمندی انجام داده است و من معتقدم مسئولین امور مالیاتی باید نگاه خود به صنعت ومخصوصا سرب و روی را تغییر دهند و با نگاه مشتری به صنعت گران این حوزه نگاه کنند.

مرادلو از تشکیل کمیته ای جهت حل مشکلات مالیاتی واحدهای روی خبر داد و گفت: امیدواریم مسئولین دست ما را در حل مشکلات این صنعت بگیرند و راه را برای توسعه این صنعت بیش از پیش هموار کنند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران اظهار داشت : ما خود را وفادار به رأی تمام اعضاء انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران می دانیم و در صیانت از رأی شما و تحقق اهداف انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران با تمام توان تلاش می کنیم تا بتوانیم در تحقق آرمان های این انجمن موفق باشیم.

در ادامه علی وثیقی مطلق برنده شدن انجمن در مزایده معدن مهدی آباد و بهره برداری از آن را از موفقیت های انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران برشمرد و گفت: با همت و یاری همه اعضاء انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران شاهد موفقیت های بیش از پیش این انجمن در صحنه های داخلی و خارجی خواهیم بود.

در ادامه این برنامه سیروس میانجی عضو هیئت مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران نیز به ارائه گزارشی از عملکرد انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران پرداخت و حسابرس انجمن نیز به ارائه گزارشات مالی این انجمن پرداخت.

در این انتخابات آقایان یوسف مرادلو با کسب ۴۱ رأی ، حمید علاماتی با ۴۰ رأی ، علی وثیقی مطلق با ۳۳ رأی ، سیروس میانجی با ۳۲ رأی و ابوالفضل امیری با ۱۸ رأی به عنوان اعضاء اصلی هیئت مدیره و آقایان شاپور امیری با ۱۷ رأی و محسن پاک روان نژاد با ۴ رأی به عنوان اعضاء علی البدل ههیئت مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران به مدت دو سال انتخاب شدند و همچنین آقایان بهرام بهادری با کسب ۳۲ رأی به عنوان بازرس اصلی و حنیفه تاره با ۶ رأی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =