مردم امنیت ملی را تقویت کردند

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دولت مستقر در 50 ماه آینده در راستای تولید و اشتغال و حل مشکلات مردم گام بردارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار عبدالله عراقی در جمع نیروهای مسلح استان کردستان اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات امنیت ملی را تقویت کردند و سرنوشت خود را رقم زدند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه ابراز امیدواری کرد، دولت مستقر نیز در 50 ماه آینده بتواند در راستای تولید و اشتغال و حل مشکلات مردم گام بردارد.

وی با اشاره به دو مولفه مهم در هر نظام و کشوری، گفت: امنیت و سلامت به عنوان شاخصه‌های اصلی هر کشوری می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در پایداری آن حکومت و نظام داشته باشد که در کنار آن اقتصاد شکوفا نیز وابسته به برقراری امنیت پایدار است.

سردار عراقی ادامه داد: افلاطون نیز 500 سال قبل از میلاد مسیح به این مهم اشاره کرده که دولت در هر کشوری وظیفه برقراری امنیت و تامین معیشت و رفاه مردم را دارد.

وی در ادامه به ستون‌های برقراری امنیت اشاره و تصریح کرد: نیروهای مسلح بعنوان رکنی در تامین امنیت ایفای نقش می‌کنند و در کنار آن تعامل سلایق و فرهنگ‌ها در کشور و بالابردن مقبولیت سیاسی همانند شرکت گسترده در انتخابات از دیگر مولفه‌های اصلی تامین امنیت هستند.

آزادسازی خرمشهر روز ملی مقاومت ایران است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلامی در آزاد سازی خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر سالروز مقاومت ملی مردم ایران است چرا که وجبی از خاک ایران زمین به دشمن داده نشد.

وی افزود: مقاومت 578 روزه نیروهای مسلح، بسیج و مردم ایران در آزادسازی خرمشهر نشان از اعتقاد مردم ایران به نظام و رهبری بود.

سردار عراقی تاکید کرد: دشمن در جنگ تحمیلی محاسبه کرده بود که از لحاظ نظامی و فیزیکی می‌تواند ایران را شکست دهد اما در محاسبه عوامل غیرفیزیکی همچون اعتقاد، روحیه و رهبری اشتباه کرده بود و همین عامل موجب پیروزی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =