مدتی است که در اخبار آمده گفته شده آرای ملت حلال و حرام و انقلابی و غیر انقلابی دارد؟

من نمیدانم که آیا این حرف هایی که به شخص مشخصی منتسب میکنند آیا وی این ها تایید میکند یا نه؟
اگر این جمله و حرف ها صحت داشته باشد به عبارت بسیارساده به این معنی است که هر شخصی که به نامزد انتخاباتی ما رای داده رای او حلال است و او مومن و انقلابی است و هر که رای نداده رای او حرام است و او غیر مومن و غیر انقلابی است .
یعنی اونایی که نماز میخوانند و روزه میگیرند اما چون به اون آقا رای نداده فعل حرام انجام داده اند و غیر مومن هستند و حاصل این همه سال عبادت هم کشک؟

ظاهرا این جمله این آقا یا آقایان مستند به برنامه یا نرم افزاری است که در سال های اخیر در سازمان ثبت احوال کشور بر روی کد ملی و روی صفحه اول شناسنامه 80 میلیون ایرانی علامت و شناسه حلال و حرام و مومن و غیر مومن و انقلابی و غیر انقلابی گذاشته شده که این ایشان به این راحتی میتوانند عملکرد و تفکرات و نیات جامعه را به دو گروه حلال و حرام و مومن و غیر مومن تقسیم نمایند و الا تا سال 92 هم انتخابات و آرای در صندوق ها سالم و حلال بودند ؟

آقایان که ملبس به لباس مقدس تعلیم مبانی و اصول اخلاق و اسلام و امر به معروف و نهی از منکر هستید.
دست شما درد نکند شما با این یک جمله بسیار ........ کار شبانه روزی 10 نه بلکه کار 40 سال شبکه های اطلاع رسانی BBC و VOA را یک شبه آسان و هموار کردید .

واقعا زحمت کشیدید و سازمان های متولی و مسئول وحدت و انسجام ملی در کشور بخاطر این تخریب که اثرات مخربش بر روی همه چیز از دین و دینداری گرفته تا امورات اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و .......... غیره خواهد بود ، چگونه باید از این زبان و تفکر شما تشکر و قدردانی کنند .

شما میدانید چه گفتید و با این گفته خود چه میکنید؟
شما با این حرف تان میگویید کشور قانون ندارد ، متولی و مسئول و سازماندهی ندارد و هرچه ما میگوییم قانون است ؟ شما با این گفتمان حتی به فرمایش امام هم راضی نیستید که میزان رای ملت است؟
ببینید چه کردید که مردم به شما اقبال نکردند؟
شما با این حرف تان میخواهید در مقابل دوستانتان کم نیاورید؟
با نگاهی به عملکرد 27 سال گذشته در کشور مشاهده میکنیم قبلا هم با بیان اینگونه کلمات و جملات انتصابات دخالت ها شده که بعضا هم تو زرد از آب درآمد؟
نمونه هایی از آن فسادهای آنچنانی از 123 میلیارد تومان در دهه 70 شروع و امروز در دهه 90 تا بالای چندین هزار میلیارد تومان و بالاتر هم ادامه دارد؟ 

عزیزان بزرگوار
من که اعتقاد دارم انتخابات سال 1388 انتخابات صحیح بوده و ممکن است احتمالا درصد بسیار کمی هم خطا داشته باشد که معقول است و نیازی به هیاهو نیست .

به همه میگفتیم فلانی در سال 88 که این آتش و بلوا را درست کرده اشتباه فاحشی کرده که با اون رفتارش کشور رو به هم جان هم انداخت و به نزدیک پرتگاه برد و .............؟
اما امروز با این ادعاهای شما و توجه به عمق این کلمات باید به انتخابات سال 88 شک کنیم .
شما میدانید چه گفتید؟
آقایان محترم شما و بنده و همه مردم دلسوز و اندیشمند مسئول مواظب اتحاد و انسجام ملی و حفظ و لذت از شیرینی حضور 29 اردیبهشت هستند .
بجای این حرف ها بفکر معاش مردم و عزت کشور باشیم .
اگر خطایی هم از دولت می بینیم ، کلی گویی نکنیم بلکه با عدد و رقم و سند و مدرک واضح و شفاف بدون اغماض به مردم بگوییم و معرفی کنیم تا کسی در کشور جرات و یا بفکر خطا نباشد چه از سمت دوستان شما و چه از سمت این ها و دیگران .
مسئولیت شما بیشتر است و شما در این جایگاه باید بیشتر مواظب باشید .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    0 0
    لطفا پیش فرض خود را در مورد اتفاقات 88 اصلاح کنید. مهندس موسوی نه به قصد پیروزی برای ریاست جمهوری بلکه برای بازگرداندن انقلاب از مسیر انحرافی به مسیر اصلی وارد میدان شد. مطمئنا این کار را بدون مشورت با مقامات عالی نظام هم انجام نداد و ایشان بخش حقوق مربوط به ملت در قانون اساسی را در سال 88 احیا کرد همانطور که سید محمد خاتمی بخش مربوط به شوراها در قانون اساسی را احیا کرد. به دلیل مسائل جنگ و تهدیدات مدام علیه نظام این بخش ها مغفول مانده بود. حرکت دادن یک جامعه کار بسیار دشواری ست که فقط از عهده مهندس موسوی و آقای کروبی برمی آمد و به ایشان سپرده شد.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    0 0
    خواهش می کنم بفهمید که سال 88 یک استثنا بود و نظام باید مردمسالاری را نهادینه کرده و بخش مربوط به حقوق ملت در قانون اساسی را فعال می کرد. سال 88 انتخابات نبود بلکه یک مسیر برای فعال شدن اصولی از قانون اساسی بود که نظام سیاسی تشخیص داد که باید فعال شود. عملکرد مهندس موسوی و آقای کروبی عالی بود و گرچه خساراتی به بار آورد اما یک جنبش مدنی را فعال ساخت که هم اکنون نیز به حیات خود ادامه می دهد و این جنبش باید تداوم داشته باشد و تدوین حقوق شهروندی از سوی آقای روحانی مکمل حرکت 88 است. چرا تحلیلگران ما اینقدر خنگ شده اند.
  • محمد A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    0 1
    حسن روحانی در تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال جاری در جمع مردم خوزستان به صراحت می گوید:« چرا سیاه نمایی می کنید؟چرا مردم ایران را این چنین نشان می دهید؟ به خاطر رای؛ ""رای حرام"" می خواهید از مردم بگیرید؟» اولا خیلی داری تند مییری دوما داداش اولین بار خود د ک ت ر روحانی این اصطلاح رو بکار برد
  • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    0 1
    88 خیانت موسوی بود آقای موحدی کرمانی تو یک بیانیه منظورشون رو از رای حرام و حلال بیان کردند ، خبر آنلاین اون رو نشون بده