واکنش مسجدجامعی به استخدام‌های اخیر شهرداری تهران/ نسبت به این نوع از استخدام‌ها معترض و مخالف هستیم

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در نشست غیرعلنی امروز تاکید کرد که به استخدام های خارج از ضابطه در شهرداری معترض هستیم.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شورای شهر تهران، مسجد جامعی البته تاکید کرد که استخدام های جدید که با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی و بر اساس پیش بینی بودجه مصوب امسال است، بلامانع است.
وی اظهار کرد: برخی استخدام های خارج از ضابطه در شهرداری انجام شده که گزارش آن توسط سازمان بازرسی کل کشور اعلام شده است و ما نسبت به این نوع از استخدام ها معترض و مخالف هستیم.
در هفته های اخیر اخباری مبنی بر استخدام های گسترده در مجموعه های وابسته به شهرداری تهران از جمله روزنامه همشهری به گوش می رسد که با واکنش و مخالفت اعضای شورای شهر تهران همراه شد.
اعضای مخالف شورای شهر که عمدتا اصلاح طلبان هستند بر این باورند که این حجم از استخدام ها علاوه بر اینکه بار مالی سنگینی برای شهرداری ایجاد می کند، مجوز سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نیز ردیف بودجه پیش بینی شده را ندارد.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن مرادی A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    1 0
    با سلام. لطفا از عکسی استفاده کنید که اندکی اعتراض در چهره آقای مسجد جامعی را به مخاطب القا کند. در این تصویر ایشان از استخدام های صورت گرفته بسیار خرسند و شادمان هستند.
  • بی نام US ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    2 0
    شهرداري قبل از دوره فعلي 20هزار نفر بوده الان 150هزارنفر كارمند دارد تمام شهر هم بفروشد نمي تواند حقوق بدهد . فقط ده تا شركت تامين نيروي انساني دارد.
  • ناشناس DE ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    3 0
    آقای مسجدجامعی لطفا حتما کمیته ویژه تشکیل بدهید وتکلیف منابع انسانی شهرداری مشخص کنید وطی بخشنامه ای به مناطق وضعیت روشن کنید چه معنا داره یه سری دیپلم وزیردیپلم جذب بشوندبدون هیچ سودی برای سازمان پس چابک سازی وارزش قائل شدن به نیروی متخصص کجارفته
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    1 1
    خوب حالا اعتراض دارید چه ماحصلی خواهد داشت این اعتراض