استاندار همدان: بستن چاه آب برای رأی، دروغی بیش نیست

استاندار همدان گفت: در طول انتخابات هیچ چاه آبی برای دادن یا ندادن رای بسته نشد، همچنین درباره کود هم سؤال شد، اعلام کردند، به هر کس که متقاضی بوده به اندازه کافی تحویل شده که این خبر کذب نیز تکذیب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان، مهندس محمد ناصر نیکبخت، که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: دکتر روحانی اکنون رئیس جمهور همه مردم ایران است و رقابتها باید تبدیل به رفاقت برای توسعه کشور و تسریع در توسعه استان شود.

وی با اعلام اینکه، بیایید به تولید وسیع بیندیشیم و در امر تولید، تسهیل ایجاد کنیم، گفت: از بانک ها می خواهم همچنان پیگیر تولید باشند، همه همکاری کنند تا تولید در استان روان تر شود چرا که ما در بانک های استان همدان غیر از سلامت چیزی ندیده ایم، هر چند در انتخابات نامهربانی بسیاری با بانکها شد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: وقتی ترامپ به منطقه می آید و شیر کشورهای عربی را می دوشد و میلیاردها دلار از منطقه را با ایران هراسی و توطئه های دیگر می برد، مردم شایسته ایران با انتخابات و حمایت از نظام پاسخ او را دادند.

وی با بیان اینکه ایران، سربلند است و بیش از 41 میلیون نفر ساعتها در صف می ایستند، تا رای دهند، یادآور شد: ملت بزرگ ایران پیام خود را بر تداوم مسیر نظام و دولت مستقر ،بسیار زیبا به جهان اعلام کردند.

نیکبخت ضمن قدردانی از دست اندرکاران انتخابات در استان، تاکید کرد: انتخابات سالم انجام شد و آنچه مربوط به مجریان و ناظران بود سالم بود البته دخالتهای بسیاری شد اما مردم تصمیم خوبی گرفتند.

استاندار همدان امور مالیاتی را حامی تولید دانست و گفت: شرایطی مانند انتخابات، نباید آدم ها را تغییر دهد و در کار، احتیاط پیشه کنند، احتیاط تا مشخص شدن نتیجه انتخابات را در رفتار چند مدیر کل و مدیر بانکی استان مشاهده کردم.

وی با اعلام اینکه برای تولید و اشتغال همه باید همکاری کنند، اظهار داشت: گاهی اوقات انسان برای تولید باید ایثار کند.

نیکبخت در ادامه با بیان اینکه، گاهی اوقات می گویم در استان همدان کار کردن سخت است، باور نمی کنید، گفت: فولاد آلیاژی تقاضای ورشکستگی کرده بود و اگر دنبال آن می رفت، طلب هیچ کس وصول نمی شد اما اکنون با تولید می تواند بدهی ها و مالیات را بدهد.

وی افزود: 13 سال چشم روی هم گذاشته ایم اکنون که می خواهد این مجموعه احیا شود دنبال مطالبات و بستن حسابها رفته ایم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مردم علی رغم مشکلاتی که داشتند دوباره به این دولت اعتماد و انتخاب مجدد کردند، تاکید کرد: دیگر نمی پذیرم هیچ تولیدی به خاطر سختگیری بانک ها، امور مالیاتی، شهرداری ها و دیگر دستگاه ها، تعطیل شود و باید رویه گذشته در امور مالیاتی فراموش شود.

وی افزود: حقوق مالیاتی و حقوق دولت را دنبال و وصول کنید اما هیچ واحد تولیدی را به علت بدهی مالیاتی تعطیل نکنید.

نیکبخت با اعلام اینکه باید کاری کنیم که تا پایان دولت دوازدهم دیگر مسائل اشتغال و بیکاری از اولویتهای کشور نباشد، خاطرنشان کرد: مملکت می ماند، باید برای مملکت و مردم خدمت کنیم ، ما و شما خواهیم رفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =