معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی استان مرکزی از برپایی بازارچه های عرضه دستاورد مددجویان این سازمان در ماه مبارک رمضان در شهرستان های استان مرکزی خبر داد .

احمد حاج دایی در گفتگو با خبرآنلاین استان مرکزی گفت : این بازارچه ها با هدف معرفی دستاوردهای مددجویان وجذب مشارکت های مردمی ، همچنین کمک به معیشت مددجویان در شهرستانهای استان دایر می شود.
وی برپایی نمایشگاه و بازارچه خیریه در ماه رمضان را از مهمترین کارهای این سازمان در ماه مبارک دانست و افزود : برنامه ریزی و هماهنگی هایی نیز به منظور اجرای طرح ضیافت رمضان انجام شده که در این طرح مسئولان برای دیدار و دلجویی از مددجویان و توان خواهان در مراکز بهزیستی حاضر شده و روزه خود را درکنار این عزیزان افطار می کنند.
معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی استان مرکزی همچنین از برگزاری جشن گلریزان با همکاری و مشارکت جامعه خیرین حامی معلولین استان خبر داد و گفت: در هر شهرستان متناسب با برنامه ریزی آن محل این جشن برگزار خواهد شد.
وی پیگیری و تامین سبد غذایی ویژه خانواده های معلولین و مددجویان تحت پوشش با همکاری خیرین و نیکوکاران، شورای اصناف، ادارات، کارخانجات و سازمان ها از دیگر برنامه های این سازمان ویژه ماه مبارک رمضان اعلام کرد .
حاج دایی با اشاره به برگزاری مراسم افطار با حضور خیرین گفت: معرفی فعالیت ها، برنامه های سازمان و اولویت های بهزیستی از جمله ازدواج، اشتغال، مسکن، جهیزیه و حمایت از مددجویان از دیگر اهداف این مراسم است.
وی همچنین از برنامه ریزی و هماهنگی و پیش بینی استقرار پایگاه های جمع آوری زکات فطره با تعامل و همکاری سایر دستگاه ها و نهادها همچون استانداری، نیروی انتظامی، کمیته امداد و ستاد نماز جمعه خبر داد و خاطر نشان کرد: جمع آوری زکات فطره راهی برای کمک به نیازمندان و جامعه هدف است.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =