دستورالعمل رونق تولید استان زنجان در سال جاری اعلام شد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان از ابلاغ دستورالعمل رونق تولید در سال جاری خبر داد و افزود: بر اساس این دستورالعمل حمایت از واحدهای صنعتی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، امير حميدنيا با اشاره به اينكه طرح رونق توليد از سال گذشته آغاز شده تصريح كرد: با توجه به تجربه موفق سال گذشته نواقص اين طرح برطرف شده است كه اميدوارم با اجراي آن شاهد رونق توليد و راه اندازي مجدد واحدهاي نيمه فعال و راكد در كشور و استان عزيزمان باشيم.
وي افزود: بر اساس اين دستورالعمل ميزان تسهيلات پرداختي براساس نياز واقعي و تأييد كارگروه استاني براي بنگاه هاي كوچك تا ۱۰ ميليارد ريال، بنگاه هاي متوسط تا ۳۰ ميليارد ريال و براي طرح هاي نيمه تمام بالاي ۶۰ درصد پيشرفت فيزيكي تا ۲۰ ميليارد ريال مي باشد.
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي زنجان خاطرنشان ساخت: اولويت اصلي پرداخت تسهيلات به واحدهايي است كه داراي مشكل نقدينگي هستند و از لحاظ ظرفيت توليد، دانش فني، توان مديريت و بازار منعي براي افزايش توليد ندارند كه با دريافت اين تسهيلات قادر به راه اندازي سريع و ايجاد اشتغال جديد باشند.
حميدنيا در مورد نرخ سود اين تسهيلات نيز گفت: سود اين تسهيلات براساس مصوبه شوراي پول و اعتبار مي باشد كه در مورد سرمايه در گردش نرخ عقود مبادله اي و براي طرح هاي نيمه تمام بر اساس نرخ عقود مشاركتي عمل خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =