۰ نفر
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰

ایسنا نوشت: بر خلاف روال ماه‌های قبل یارانه ماه جاری یک روز زودتر و در ساعت ۲۴ روز پنج شنبه همزمان با ٢٥ خرداد ماه واریز می‌شود.

هفتادوششمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی در حالی ٢٥ خرداد انجام خواهد شد که در روال معمول دولت یارانه‌ها را روز ۲۶ هر ماه واریز می‌کرد.

به روال سال‌های اخیر مبلغ پرداختی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر نفر است. در عین حال که پرداختی برای حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی که از فروردین‌ماه و طبق قانون بودجه آغاز شده است نیز ادامه خواهد داشت.

بر این اساس خانوارهای یک نفره تا ۹۵۰۰۰، دو نفره ۱۸۹ هزار تومان، سه نفره ۲۵۳ هزار تومان، خانوارهای چهار نفره ۳۳۷ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۳۶۵ هزار تومان دریافتی خواهند داشت.

اما وضعیت افرادی که در اردیبهشت‌ماه پیامک‌های واریز و برقراری مجدد یارانه را دریافت کرده بودند، همچنان مشخص نیست و دولت اعلام کرده که در دست بررسی است.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    5 0
    منت رو سر مردم نزارن الان ملت یه ماه یارانه از دولت طلبکارن قبلا اول برج یارانه داده میشد بعد به بهانه این که تراکنش های بانکی در اول ماه زیاده و با پرداخت یارانه هم با عث فشار رو ی سیستم بانکی میشه گفتن یه چندروز میاریمش جلو شد 6ام 7ام بعد کم کم کردش 10ام 12 ام بعد دوباره کردنش 15 ام 16ام و این داستان ادامه پیدا کرد که الان شده 25ام 26ام ....عاقلان دانند
  • بي نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    9 4
    با سلام بله كار تمام شد اس ام اس برقراري يارانه شما در ارديبهشت 96 حالا به تاريخ پيوست انشااله در راي گيري بعدي.
  • علی DE ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
    0 0
    سلام اقا. یارانه پرداخت شده؟ /؟واسه ما هنوز نریختن تو سایت اعتراض هم میریم میگه تغغیرو قطعی صورت نگرفته ولی تو سایت رفاهی هم یارانه76 ثبت نشده کسی هس کمک کنه؟؟؟