۰ نفر
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱

در دل فصل نقل و انتقالات، حرف‌هایی مطرح می‌شود که بی‌شباهت به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نیست.

فرهاد عشوندی: پندار توفیقی، دبیر هیات مدیره استقلال که در دو سه سال گذشته ناگهان کنار این تیم قرار گرفت و در ابتدا گفته می شد به عنوان یکی از تامین کنندگان اعتبارات مالی برای باشگاه، کنار تیم قرار گرفته و بعد مشخص شد که از اقوام امیررضا خادم است و از این طریق به گروه مدیریتی استقلال راه پیدا کرده است. او در کمتر از مدتی شد مسئول نقل و انتقالات باشگاه و در دو فصل اخیر مسئولیت خرید بازیکنان را داشته است.

روز گذشته این مسئول نقل و انتقالات تصاویرش با بازیکنانی که خریده اند را منتشر کرد و برایش نوشته بود پوشیدن لباس استقلال لیاقت می خواهد.

این جمله ای است که بارها در دهه های گذشته از سوی بزرگان تاریخ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نقل شده است. سئوال اما این است که آقای دکتر استقلالی ها آیا می تواند ادعا کند خودش یک استقلالی دو آتشه و از دوران کودکی است یا چرخ روزگار امروز او را در کلیدی ترین جای اجرایی استقلال نشانده است؟

مهمتر اینکه در شرایطی چنین جملاتی نقل می شود که سال قبل هیجان و عطش خرید بازیکن در استقلال بیش از ده میلیارد از دارایی های این باشگاه را با خریدهایی که عملا عایدی چندانی نداشتند سوزاند. بازیکنانی چون کنعانی زادگان، بختیار رحمانی و ... 

بدتر اینکه در شروع نقل و انتقالات این فصل دوباره به نظر می رسد همان رویکرد فقط خرید بازیکن بدون نیازسنجی باشگاه در ذهن کادرفنی و مسئولان نقل و انتقالات باشگاه است. از یاد نبریم همین تیم تمدید قراردادها سال قبل قرارداد بازیکنان 35 ساله ای مثل رحمتی وخسرو حیدری را سه ساله تمدید کردند اما استعدادهایی مثل امید نورافکن، حالا می توانند به سادگی آب خوردن بروند و بعد از سه تا 5 سال سرمایه گذاری روی آنها توسط باشگاه، درست در روزهای بهره وری، بازیکن آزاد هستند و همین حالا تیم های دیگر در خانه شان را از پاشنه کنده اند. راستش با این تفاسیر هنر قرارداد بستن هم چیزی شبیه اتفاقی است که برای پوشیدن پیراهن استقلال گفته اید، جناب دکتر. بخصوص که این بودجه، بودجه بیت المال است که باید همه مراقب باشیم به درستی هزینه شود و ریالی دور ریز نداشته باشد!

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =