۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۵
اقدام داعش در کشور سبب خیر شد!

منصور حقیقت‌پور*

کشور وسیع ما با مدیریت یکپارچه اداره می‌شود؛ کشوری با قومیت های متنوع ولی همچنان شاداب و متحد.

 همیشه تهدیدات زیادی متوجه ایران عزیز ما است. خباثت و دشمنی بسیاری را برخی کشورها و وابستگان به دولت‌های خارجی علیه ما طراحی می‌کنند. اما به برکت مدیریت بسیار خوب رهبر عظیم الشان انقلاب و بلوغ رفتار دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و نظامی کشور به خوبی به لحاظ امنیتی اداره می‎شود و وضعیت بی بدیلی در منطقه داریم. وضعیت ما قابل مقایسه با ترکیه، مصر و سایر کشورهای درگیر با عوامل تکفیری‌ها و تروریست ها نیست.
اقدامات تروریستی اخیر در تهران، مثل این بود که یک به اصطلاح دیوانه، سنگی را پرتاپ کرده باشد. همه مشاهده کردند که گلوله‎های داغ سرب‏‎های آتشین جواب آنها را داد و به سزای عمل خود رسیدند.

البته این اقدام تروریستی در کشور سبب خیر شد، چرا که بسیاری از اموال و نفوذی‎های داعش که از پیش در کشور وجود داشت رو شد؛ اطلاعاتی که دوستان ما در وزارت اطلاعات به دست آوردند بسیار با ارزش بود و جای تقدیر دارد. تعداد قابل توجهی از وابستگان به داعش در غرب، جنوب و مناطق دیگر کشور مخفی بودند که به لطف دقت عمل دستگاه‎های امنیتی دستشان رو شد. اگر هم داعش برای آینده قصدی داشت که کاری بکند؛ با این ضربه سنگینی که دریافت کرد دیگر جرات این اقدام را ندارد.

مسئله غیر قابل انکار این است که ما در منطقه دشمنان قابل ملاحظه و مخالفین زیادی داریم، اما آنچه که به آنها اجازه نمی‌دهد که غلط اضافه بکنند، اقتدار امنیتی و نظامی است. عزیزان ما در دستگاه های اطلاعاتی، نظامی و امنیتی توانستند اقتداری در کشور ایجاد کنند؛ که جای شکر گزاری و تشکر دارد.

چهار سال است که داعش در منطقه فتنه می‌کند و ما در حال جنگ با داعش هستیم، در این چهارسال آنها تنها یک اقدام بی ارزش عملیاتی در داخل کشور انجام دادند که در مقایسه به ضرباتی که ما به داعش زدیم و باعث شدیم که کمرشان در منطقه بشکند، بسیار سبک و بی ارزش بود.

*نماینده ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی
27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
    8 7
    من نمیدونم بهترین روش تقدیر چیه ولی قطعا باید هم از لحاظ مادی هم از لحاظ معنوی از افرادی که خالصانه این امنیت برای ما مردم فراهم کردن تقدیر بشه ، وقتی فیلم های تیراندازی کور تو مجلس میبینیم بیشتر قدر امنیت میدونیم