۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۲

کمک به همنوعان و مشارکت در امور خیرخواهانه در میان مردم کشور ما، همیشه از اهمیت ویژه ای برخودار بوده و تعداد قابل توجهی از مردم همواره در این امور پیش قدم بوده اند.

در کشور عزیزمان بیماران زیادی نیازمند دریافت خون می باشند و این امر ضرورت ایجاد آگاهی و اطلاع رسانی در میان همه شهروندان جامعه را تبدیل به وظیفه ای اجتناب ناپذیر می کند. ۲۴ خرداد، روز جهانی انتقال خون، فرصت بزرگی برای یاد آوری انجام این وظیفه ای انسانی است که طبیعتا تنها محدود به این روز نبوده و در تمام سال نیاز به آن احساس می شود.

جالب است بدانید اهدای خون علاوه بر ثواب وافر، فواید پزشکی بسیار مهمی برای انسان داشته که در از آن بین می‌توان به کاهش خطر حملات قلبی، کاهش احتمال ابتلا به سرطان و افزایش سوزاندن کالری اشاره کرد.

به مناسبت بزرگداشت این روز، ،شرکت اسنپ در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی و تشویق مردم به مشارکت بیشتر در روز جهانی اهدای خون، از تاریخ ۲۴ خرداد تا ۵ تیر ماه (عید سعید فطر) برای شهروندان تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است. شهروندان محترم می توانند از تخفیف ۳۰ درصدی (تا سقف ۳۰۰۰ تومان) برای رفت و برگشت به مراکز انتقال خون در شهر های تهران، کرج و اصفهان استفاده نمایند. کافیست مرکز مورد نظر را روی نقشه مشخص نموده و کد تخفیف ehda را وارد نمایید.

فهرست مراکز انتقال خود در شهرهای مختلف در این لینک  قابل مشاهده می باشد.

2121/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =