استاندار همدان گفت: هزار میلیارد تومان پروژه در استان بزودی با حضور وزرا و بصورت ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: دولت در اعتبارات برای عدالت اجتماعی و توجه به روستاها، اعتبارات خوبی دیده و فرمانداران باید در تخصیص، به نظرات و پیشنهاد دستگاههای تخصصی توجه و نظارت کنند.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی حاشیه شهر همدان از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است و ما هنوز آن مصوبه را اجرا می کنیم، خاطرنشان کرد: گردشگری از اولویتهای استان است که کار نشده، زیاد دارد لذا فرمانداران در کمیته برنامه ریزی شهرستانها به گردشگری کمک و توجه ویژه داشته باشند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه فرمانداران اولین برنامه ای که تخصیص می دهند ساماندهی گلزار شهدا باشد، تصریح کرد: نباید هیچ مزار شهیدی ساماندهی نشده باشد.

وی اظهار داشت: ما خدمتگزار مردم و مدافع همه شهرستانها هستیم اما شاخص ها مشخص شده ودر 4 جلسه با مجمع نمایندگان استان این شاخص ها را هماهنگ کردیم و به 300 شاخص رسیده ایم.

نیکبخت با بیان اینکه اگر باز هم ایرادی هست، شاخص ها به مجمع داده شود، یادآور شد: قصد همه ما این است که به کمک هم استان را توسعه دهیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه برای سراب گاماسیاب و گیان دو میلیارد تومان در دوسال پیش هزینه کردیم و علاوه بر آن دستگاه ها هزینه خودیاری داشتند، افزود: این سرابها طرح گردشگری مصوب هیات دولت را دارند و باید سرمایه گذار برای آنها پیدا کنیم.


استاندار همدان، سد گرین نهاوند را برای خود بسیار مهم دانست و گفت: گردشگری اشتغال زایی بالایی دارد و همه باید به آن کمک کنند.

وی عنوان کرد: هر جا من قولی داده ام مثل معبد لائودیسه یا قولهایی که در شهرستانها داده شده، همه در اعتبارات استانی لحاظ شده است.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه همه باید به تعهداتمان عمل کنیم، تاکید کرد: نخبگان استان را باید تقویت کنیم.

وی با یادآوری اینکه باید ستاد درآمد استان را فعال کنید ولی هیچ ظلمی به مردم نشود، تصریح کرد: بازاری ، تولیدگر و صنعتگر ، مالیات خود را می دهند، ولی باید منابع جدید مالیاتی کشف کنیم و به مالیات دهندگان هر ساله ظلم نکنیم.

نیکبخت با اعلام اینکه نهاوند، تویسرکان و کبودراهنگ برای بنده مهم است و در توسعه، از دیگر نقاط استان عقب تر هستند، گفت: دولت دوازدهم می خواهد جهشی کار کند لذا هر مدیری می خواهد بماند و کار کند با شرایط دولت دوازدهم، قدم روی چشم اما اگر شرایط شما جواب نمی دهد، بگذارید قدم ها به سمت توسعه تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه مردم به این دولت اعتماد کردند و بی لطفی و بی انصافی است که به اعتماد مردم پاسخ ندهیم، تاکید کرد: دست مردم را هم باید ببوسیم ولی انتظار دارم دوستان مقتدرتر و قوی تر به گونه ای عمل کنند که مردم تغییر را احساس کنند.

استاندار همدان ضمن محکومیت اقدام تروریستها در حادثه مجلس و حرم مطهر، اظهار داشت: تروریستها و آمران آنها هیچ وقت به اهداف خود در ایران اسلامی نخواهند رسید.

وی در ادامه با اعلام اینکه باید انتخابات شوراها هر چه سریعتر در استان تعیین تکلیف شود و به کام مردم تلخ نشود، گفت: جواب مردم را صریح بدهیم ،انتخابات سالم و قانونی برگزار شده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه تا کنون در همدان هر صندوقی بازشماری شده اتفاقی در نتایج رخ نداده است، افزود: باز هم در همدان چند صندوق انتخابات با هماهنگی هیات نظارت، به شکل رندومی بازشماری شود تا دیگر شائبه ای در این خصوص نباشد.

وی با یادآوری اینکه همه مردم ایران اهل جهاد و جهادگر هستند، گفت: حضور در انتخابات، نمونه بارز جهادگری آنان است.

استاندار همدان در آخر توفیق تیم فوتبال و صعود مقتدرانه به جام جهانی را به مردم بزرگ ایران و دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =