۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
استقلال با روش کی‌روش بدنسازی می‌کند

استقلال با میک مک درموت توافق کرده و قرار شده این مربی بدنساز ایرلندی کار را در فصل جاری دست بگیرد. مربی که فوتبال ایران را خوب می‌شناسد چون مقطعی دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی کشورمان بوده و اتفاقاً یکی از دلایل اصلی جذب او هم همین مسئله است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: بر اساس گفته مربیان استقلال، منصوریان جدا از عملکرد فنی بالای مک درموت، روی تجربه و متد کاری این مربی هم حساب کرده است. یکی از مربیان استقلال در این رابطه می‌گوید: مک درموت با متد هلندی کار می‌کند. شیوه‌ای که در بدنسازی بسیار مورد علاقه کارلوس کی‌روش بوده و در تیم ملی ایران هم همین شیوه اجرا می‌شد.

از سوی دیگر این مربی با برنامه‌ای که سرمربی تیم ملی به فدراسیون بابت نحوه آماده‌سازی جهت حضور در جام جهانی داده کاملاً آشناست و سابقه کار در آن قالب را دارد روی همین اصل در روزهایی که استقلال به خاطر برپایی اردوهای تیم ملی از قالب مسابقه خارج می‌شود، برخورداری از یک مربی بدنساز مثل مک درموت می‌تواند بسیاری از مشکلات فنی تیم را حل کند چون همه بازیکنان دقیقاً با همان فرمت مورد علاقه کی‌روش تمرین کرده و از فرم ایده‌آل خارج نمی‌شوند.

مک ‌درموت از جمله مربیانی است که کی‌روش خیلی به کارش اعتقاد داشته و حتی می‌گویند منصوریان با مشورت او این مربی را جذب کرده است.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =