ایرنا نوشت: روزنامه سعودی و فرامنطقه ای الشرق الاوسط چاپ لندن در شماره امروز (سه شنبه) خود با انعکاس خبر حمله موشکی ایران به مواضع داعش در دیرالزور سوریه نوشت که این حمله موشکی با استقبال گسترده جریان های سیاسی ایران روبرو شد.

الشرق الاوسط افزود: این اولین بار است که سپاه پاسداران انقلاب از خاک ایران موشک های بالستیک پیشرفته به سوی مواضع خارجی و در چارچوب یک عملیات نظامی شلیک می کند و جریان های سیاسی ایران مواضع مثبتی نسبت به این حمله موشکی اتخاذ کردند.

این روزنامه سعودی اضافه کرد: چند روز قبل از این عملیات (پنجشنبه گذشته)، مجلس سنای آمریکا با اکثریت آراء مصوبه موسوم به ' مقابله با فعالیت های سال 2017 برای برهم زدن ثبات ' را به تصویب رساند و این قانون در انتظار تصویب مجلس نمایندگان و امضای رئیس جمهوری آمریکا قرار دارد و در صورت تحقق به یک قانون الزام آور برای دولت آمریکا تبدیل خواهد شد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    2 0
    من از تنها چيزي كه مي ترسم و بيم ان مي رود كه اثر چنين اقداماتي رو كم يا خنثي كند، 1- غرور بيش از حد 2- اغراق و 3- چند سخنگويي نيروهاي مسلح است يعني يك سخنگو مي تواند هدف و استراتژي اين موشك زني رو تبيين كند در صورتيكه دونه دونه مسوولان سپاه دارند اظهار نظر مي كنند، و فقط از روي دلسوزي براي كشور اين رو عرض كردم
    • بی نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
      0 0
      چند نفر سخن بگویند بد نیست این بد است که متناقض سخن بگویند که بنده اظهار نظر متناقضی میان فرمانده های سپاه ندیدم. تنها چیزی که خیلی متناقض بود سخنان وزیر اطلاعات جناب آقای علوی بود که گفتند نیروهای وزارت اطلاعات در دیر الزور بودند و آنجا را شناسایی کردند در جالی که همه می دانیم مسئولیت وزارت اطلاعات اصلا این نیست و مسئولیت سوریه با سپاه قدس است.