پورموسوی: در مورد بیت‌سعید تعلل کردیم/ جزئیات توافقات مالی با مبعلی و طیبی

سیروس پورموسوی، سرمربی فولاد معتقد است در عقد قرارداد با بازیکنان انصاف را رعایت کرده و به شکل شفافی قراردادها امضا شده است.

گفت‌وگوی خبرورزشی با سیروس پورموسوی را در ادامه می‌خوانید:

هواداران فولاد از انتخاب و عملکردتان در همین مدت کوتاه در فولاد رضایت داشتند؟
خوشبختانه هواداران با پیام‌هایی که در صفحات شخصی من گذاشته‌اند، نسبت به حضور من ابراز رضایت کردند و از کارهایم نیز راضی بوده‌اند؛ نکته‌ای که ما را دلگرم و برای پیاده کردن اهداف‌مان امیدوارتر می‌سازد.

بعضی از بازیکنان که با شما به توافق نرسیده‌اند، مدعی شده‌اند شما به بعضی از بازیکنان نظیر مبعلی، عاشوری و... با رقم‌های بالا قرارداد بسته‌اید در حالی که در صحبت با آن‌ها حرف از کمبود بودجه زدید.
این حرف‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد. من با ایمان مبعلی ۲۰۰میلیون پایین‌تر از رقم فصل قبلش قرارداد بستم، با عاشوری هم در حد توان‌مان توافق کردیم. مساوات را در قراردادهایمان رعایت کردیم و به هر کسی براساس توانایی‌اش پول دادیم و خارج از عرف عمل نکردیم.

گفته می‌شود به طیبی پیشنهاد یک میلیارد تومانی دادید اما او از باشگاه فولاد خارج شده.
به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای صحت ندارد. طیبی برای قرارداد با ما تا ۹۰۰میلیون تومان راضی شده بود اما پول ما چند روز دیرتر آماده می‌شد. بعد از گذشت چند روز هم وقتی مدیر برنامه‌های طیبی از پیشنهاد تیم‌های دیگر حرف زد، نظر طیبی هم تغییر کرد!

بیت‌سعید را هم که راحت از دست دادید!
حسن بیت‌سعید از چند تیم پیشنهاد داشت اما با این وجود برای ما چند روزی صبر کرد که متأسفانه نتوانستیم خواسته‌های منطقی او را برآورده کنیم و در مورد این بازیکن تعلل کردیم. دقیقاًً ‌در مورد طیبی هم همین قضیه به شکلی دیگر تکرار شد و ما با تعلل‌مان این دو بازیکن خوب را از دست دادیم.

عدم جذب بیت‌سعید و طیبی به فولاد لطمه نمی‌زند؟
این دو، بازیکنان خوبی هستند اما ما با جذب چند بازیکن سعی می‌کنیم جای خالی بازیکنانی نظیر بیت‌سعید و طیبی را پر کنیم.

جالب است که بازیکنان دو تیم فولاد و استقلال خوزستان در حال انتقال از این تیم به تیم دیگر هستند!
به هر حال بیشتر بازیکنان بومی و خوزستانی دوست دارند در شهر خود و استان خوزستان بمانند به همین دلیل شاید بازیکنان خوزستانی بین این دو تیم و البته صنعت نفت رد و بدل شوند.

برنامه تمرینی و اردویی‌تان از چه زمانی آغاز می‌شود؟
از فردا (امروز) تمرینات‌مان را در شهر زنجان به مدت 11 روز دنبال می‌کنیم. پس از آن دو هفته تمرینات‌مان را در اهواز پیگیری کرده و از تاریخ بیست و سوم تیر در تهران حاضر می‌شویم تا تست پزشکی‌مان در مرکز ایفمارک را انجام دهیم و به کارهای دیگر مد نظرمان بپردازیم.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =