نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: عملیات موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازتاب خبری زیادی در جهان ایجاد کرده است و این مهم اقتدار نظام اسلامی را به اثبات رساند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان که در جمع کارکنان و رزمندگان تیپ 316 زرهی این شهر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: عملیات اخیر که علیه جبهه تکفیر و نفاق انجام شد به قدری پر عظمت بود که امروز در تمامی جهان صحبت از توان و قدرت نیروهای مسلح ایران است که در اوج اقتدار و افتخار قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات نشات گرفته از ایمان و اعتقاد راسخ نیروهای مسلح ایران در پاسخ به هر گونه تجاوز، دفع شر متجاوز و تهدیدات و در نهایت ایجاد امنیت در کشور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تنها مشکل انسان در جامعه امروزی را غفلت از موضوع خودشناسی با وجود تلاش برای شناخت هستی پیرامون دانست و اظهار داشت: این موضوع باعث شده که انسان گاهی مواقع به واسطه برخی کارها و گفتارها به پایین ترین درجه هستی تنزل یابد.

وی گفت: نتیجه بی توجهی به موضوع خود شناسی سقوط به قعر جهنم است که منافقین مصداق بارز این سقوط هستند.

امام جمعه همدان افزود: منافقین با پناهنده شدن به دامان استکبار جهانی و رژیم صهونیستی دست خود را به خون هزاران نفر از مردم بیگناه این کشور آلوده کردند.

آیت الله محمدی با اعلام اینکه رهبر کبیر انقلاب منافقان را بدتر از کفار می دانستند گفت: منافقین با پشت کردن به خدا، دین، ملت و کشور در حال خیانت به کشور خود هستند.

وی یادآور شد: این طیف از افراد برای خوشایند آل سعود و دولتمردان آمریکا خود را تا ابد ملعون و نفرین شده مردم و خدا کردند.

امام جمعه همدان درباره موضوع جوانان و فرصت های پیش روی آنها گفت: جوانان باید قدر خدمت در نظام جمهوری اسلامی را بدانند و نسبت به خود شناسی، خود سازی و اندیشه ورزی در زمینه معارف دینی، اخلاقی و اجتماعی اهتمام بیشتری داشته باشند.

آیت الله طه محمدی افزود: اگر جوانان و به خصوص سربازان در محیط خدمتی به خودسازی بپردازند در آینده نه تنها برای خود بلکه برای جامعه هم مفید خواهند بود.

در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان بر سر مزار شهید گمنام پادگان شهید قهرمان همدان حضور یافت.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =